معرفی فنفیکس: استارتاپ پراپ تریدینگ ایرانی

  • توسط: admin
معرفی فنفیکس: استارتاپ پراپ تریدینگ ایرانی


فنفیکس یکی از مشهورترین پلتفرم های حال حاضر در ایران است که با روشی خلاقانه به نام پراپ تریدینگ سعی دارد تا برای معامله گران سرمایه مورد نیاز را تامین کند. این فرصت بی نظیر می تواند یک گام بزرگ در مسیر معامله گری برای سرمایه گذاران باشد. در این مطلب قصد داریم راجع به این استارتاپ بیشتر صحبت کرده و توضیحات مفصلی ارائه دهیم. اگر شما هم نیاز به کسب سرمایه اولیه برای کسب درآمد دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با فنفیکس

پلتفرم فنفیکس یک پراپ فاندینگ با سابقه 5 ساله در ایران به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. کاربران ایرانی با استفاده از خدمات پراپ فاندینگ این مجموعه می توانند سرمایه مورد نیاز خود برای فعالیت در بازارهای مختلف را دریافت کنند. در پراپ تریدینگ فنفیکس می توانید در چالش های دو مرحله ای سرمایه دریافت کنید.

امروزه بسیاری از پراپ های بزرگ دنیا به کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها، خدماتی ارائه نمی دهند؛ از این رو استفاده از خدمات پراپ فنفیکس برای ایرانیان می تواند بسیار جذاب باشد. کاربران می توانند یکی از 6 پلن موجود در فنفیکس را انتخاب کنند. این پلن ها در دو مرحله 30 و 60 روزه طراحی شده اند. بعد از آن که کاربران تمامی مراحل را با رعایت قوانین و به شکل صحیح پشت سرگذاشتند، می توانند پول واقعی را دریافت کنند. همچنین یکی دیگر از پلن های جذاب پراپ تریدینگ فنفیکس پلن Pro trader هست که بدون نیاز به پاس کردن چالش می توانید سرمایه دریافت کنید.

پلن Pro Trader: ویژه تریدرهای حرفه ای

اگر شما یک معامله گر حرفه ای هستید که به دنبال فرصتی برای به کارگیری مهارت های خود و کسب سود هستید، پلن Pro Trader را به شما معرفی می کنیم. این پلن به طور خاص برای تریدرهای باتجربه ای طراحی شده است که پلن های معاملاتی سودآور خود را تدوین کرده و به اصول مدیریت سرمایه و سیستم های معاملاتی پایبند هستند.

مزایای پلن Pro Trader

  • ورود مستقیم به حساب اصلی: بدون نیاز به شرکت در چالش دو مرحله ای، می توانید مستقیماً به حساب اصلی خود وارد شده و معاملات خود را آغاز کنید.
  • ریسک محدود: ریسک روزانه در این پلن وجود ندارد و ریسک کل دوره به 5% محدود می شود. این امر به شما اطمینان خاطر می دهد که حتی در صورت بروز ضرر، ضرر شما محدود خواهد بود.
  • محدودیت زمانی: هیچ محدودیت زمانی برای معاملات در این پلن وجود ندارد. شما می توانید در هر زمان و هر مکانی که می خواهید معامله کنید.
  • افزایش 50 درصدی حساب بعد از هر برداشت: پس از هر بار برداشت از حساب خود، بالانس حساب شما 50% افزایش خواهد یافت. این امر به شما کمک می کند تا سود خود را به طور تصاعدی افزایش دهید.
  • تقسیم 50 درصدی سود: 50% از سود حاصل از معاملات شما به شما تعلق خواهد گرفت.
  • امکان برداشت هر 5 روز: شما می توانید هر 5 روز یکبار از سود خود برداشت کنید.

در این پلتفرم اجازه افزایش موجودی حساب تا یک میلیون دلار فراهم آمده است. فنفیکس با بهترین بروکرهای دنیا همچون بروکر Oanda،بروکر Axi،بروکر Swissquote، بروکر BlackBull،بروکر Fxtm و بروکر RoboForex،و ازجمله بروکرهایی هستند که می توانید در پراپ تریدینگ فنفیکس از آن ها در معاملات خود استفاده کنید.

چگونه در پراپ فنفیکس ثبت نام کنیم؟

فنفیکس: بهترین پراپ تریدینگ در ایران

برای ثبت نام در فنفیکس کار سختی پیش رو نخواهید داشت. در گام اول باید به صفحه اول وب سایت فنفیکس مراجعه کرده و سپس روی گزینه ثبت نام بزنید. در گام بعدی می توانید شماره موبایل یا ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید؛ سپس برای شما یک کد ورود ارسال می شود که با وارد کردن آن می توانید به پنل سایت دسترسی داشته باشید.

مروری بر قوانین پراپ فنفیکس

قبل از هر اقدامی باید با قوانین پراپ فنفیکس آشنا شوید تا بتوانید در این پلتفرم هدفمند فعالیت کنید. در ادامه به 4 تا از مهم ترین قوانین در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

  • قانون ریسک روزانه
  • قانون ریسک کل: ابزاری برای مدیریت ریسک در معاملات
  • قانون معامله در خبر
  • قانون فست اسکلپ

در چه کشورهایی امکان استفاده از پراپ فنفیکس وجود دارد؟

برای استفاده از پراپ فنفیکس، هیچ محدودیتی برای کشورهای مختلف در نظر گرفته نشده است؛ با این توضیح می توان فهمید که تمامی کاربران از سراسر دنیا امکان استفاده از این پراپ را خواهند داشت.

نحوه واریز و برداشت در پراپ تریدینگ فنفیکس

در فنفیکس، امکان تامین سرمایه و ترید در بازارهای مالی برای تریدرهای حرفه ای فراهم شده است. این پلتفرم برای سهولت کار کاربران، روش های متنوعی برای واریز و برداشت وجه در نظر گرفته است.

روش های واریز وجه

شما می توانید با استفاده از روش های زیر، حساب خود در فنفیکس را شارژ کنید:

  • ارز دیجیتال تتر (USDT): این روش یکی از محبوب ترین روش های واریز وجه در بین کاربران ایرانی است. با استفاده از کیف پول های دیجیتال خود، می توانید تتر را به حساب فنفیکس انتقال دهید.
  • ارزهای دیگر: علاوه بر تتر، امکان واریز با سایر ارزهای دیجیتال مانند دلار (USDC)، یورو (EUR) و لیر ترکیه (TRY) نیز وجود دارد.

روش های برداشت وجه

در حساب پراپ با چالش تریدر بعد از انجام هر 10 روز معامله امکان برداشت از حساب دارد.

در حساب پرو تریدر بعد از انجام هر 5 روز معامله تریدر امکان برداشت سود از حساب دارد.

لازم به توضیح است در حساب پرو تریدر، جهت برداشت، میزان سود حداقل 10 درصدی باید محقق شده باشد.

در این پراپ تریدینگ تقسیم سود تا 80 درصد به نفع ترید انجام می شود؛ البته اگر معامله گر بتواند در چند ماه متوالی حساب خود را سودده نگه دارد، تقسیم سود تا 90 درصد افزایش می یابد. اگر در پراپ Fenefx کاربران بتوانند هر سه ماه پشت سرهم ده درصد سود کسب کنند، امکان رشد حساب تا موجودی یک میلیون دلار وجود خواهد داشت. در این حالت در هر دوره به میزان سی درصد به موجودی حساب تریدر اضافه می شود.

فنفیکس با ارائه مجموعه ای از خدمات آموزشی، تامین سرمایه و پشتیبانی حرفه ای، تلاش می کند تا بستری مناسب برای رشد و موفقیت تریدرهای ایرانی فراهم آورد. برگزاری چالش های آموزشی، ارائه پلن حرفه ای، دوره های رایگان و برقراری ارتباط موثر، از جمله نقاط قوت این شرکت است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند.

بررسی برخی از ویژگی ها

  • دریافت سرمایه بدون چالش و محدودیت
  • سرورهای اختصاصی در پراپ
  • بهترین نقشه راه معامله گری
  • نوشتن پلن مکتوب
  • مدیریت سرمایه
  • بک تست استراتژی
  • آرشیو معاملاتی

کلام آخر

در این مقاله درباره پراپ فنفیکس صحبت کردیم. از آنجایی که امکان استفاده از پراپ فاندهای جهانی در ایران به دلیل تحریم ها وجود ندارد، استفاده از این گونه پراپ فاندهای ایرانی می تواند بسیار جذاب باشد. در این پراپ تریدینگ شما با یک چالش دو مرحله ای مواجه خواهید شد که با پشت سرگذاشتن آن ها، می توانید سرمایه ای را دریافت کنید. این سرمایه اولیه برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری هستند، بسیار مفید است. در این مطلب به تفصیل راجع به شرایط، قوانین و پلن های مربوط به این پراپ صحبت کردیم. برای شرکت در این چالش و کسب سرمایه اولیه می توانید به وب سایت پراپ تریدینگ فنفیکس مراجعه نمایید.

منبع خبر : خبرگرافی

  • اشتراک گزاری:
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
اخبار و مقالات