کسب درآمد از ایردراپ های تلگرامی + آموزش نقد کردن ایردراپ کتیزن

  • توسط: admin
کسب درآمد از ایردراپ های تلگرامی + آموزش نقد کردن ایردراپ کتیزن


کسب درآمد از ایردراپ های تلگرامی + آموزش نقد کردن ایردراپ کتیزن

امروزه ایردراپ های تلگرامی به یکی از ترند ترین پروژه های کریپتوکارنسی تبدیل شده اند. بعد از موفقیت چشمگیری که ایردراپ نات کوین به دست آورد، پروژه های فراوان دیگری نیز آغاز به کار کردند که بیشتر آنها بر روی شبکه تون (TON)، راه اندازی و عرضه می شوند.

خوشبختانه، صرافی های ایرانی نیز از اغلب این پروژه ها پشتیبانی می کنند؛ چرا که امن ترین و راحت ترین روش برای نقد کردن، فروش ایردراپ ها در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است.

تفاوتی ندارد که قصد نقد کردن توکن های کدام بازی تلگرامی را داشته باشید؛ در هر صورت، بهتر است تا با مفهوم کلی ایردراپ ارز دیجیتال آشنا شده و چند ایردراپ تلگرامی معتبر را بشناسید.

علاوه بر این، نحوه نقد کردن توکن ها ازجمله نقد کردن ایردراپ کتیزن نیز دارای مراحل مشخصی بوده و بهتر است که به نحوه معامله و فروش آن مسلط بود.

پیشنهاد می کنیم که اگر شما نیز به دنبال یادگیری چنین موضوعاتی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ را می توان یک روش موثر برای بازاریابی و شروع خرید و فروش توکن های یک پروژه دانست. ایردراپ ها با استافده از توزیع توکن های خود، باعث می شود تا آوازه یک پلتفرم بسیار سریع تر در بین کاربران پیچیده و مخاطبان زیادی به آن جذب شوند.

برای مثال، بازی کتیزن با ایجاد یک برنامه ایردراپ و توزیع ارز دیجیتال رایگان، توجه چندین میلیون کاربر را به خود جلب کرد. قطعا در آینده نه تنها امکان فروش کتیزن در صرافی های بین المللی، بلکه امکان فروش کتیزن در صرافی ایرانی نیز وجود خواهد داشت.

بهترین ایردراپ های تلگرامی

پروژه های ایردراپ زیادی در بستر تلگرام فعال هستند و سوالی که ممکن است ذهن هر کاربر را به خود مشغول کند، این است که کدامیک از آن ها از سایر ایردراپ ها بهتر بوده و می توان سود بیشتری را به دست آورد؟

در ادامه لیست بهترین ایردراپ های تلگرامی آورده شده است:

  • ایردراپ همستر

  • ایردراپ راکی رابیت

  • ایردراپ بلوم

  • ایردراپ لاست داگز

  • ایردراپ میم فای

  • ایردراپ تلگرام کتیزن

نکته ای که درمورد تمامی ایردراپ ها باید در نظر داشت، این است که لیست شدن آن ها همواره با مقداری ریسک روبرو بوده و چالش های زیادی پیش روی توسعه دهندگان آن ها وجود دارد.

هیچگاه نمی توان به طور قطعی گفت که در چه تاریخی فروش کتیزن در صرافی ایرانی آغاز خواهد شد یا در چه روزی می توان توکن های همستر را نقد کرد؛ اما با این حال، شرکت در چند ایردراپ معتبر می تواند سود خوبی را به همراه داشته باشد.

نحوه کسب درآمد از ایردراپ ها

برای این که بتوان از ایردراپ ها درآمد کسب کرد، لازم است تا چالش هایی که مطرح می کنند را در بازه زمانی مشخصی انجام داد. اغلب این چالش ها به نحوی طراحی شده اند که به شهرت بیشتر پروژه منجر می شوند.

طبیعی است کاربرانی که در انجام این چالش ها موفقیت بیشتری به دست آورند، هنگام لیست شدن پروژه نیز توکن های بیشتری دریافت کنند.

برای مثال، کاربرانی که می خواهند در آینده نسبت به فروش کتیزن در صرافی ایرانی اقدام کنند، باید در بازی کتیزن از گربه های بیشتری مراقبت کرده و با دوستان خود به رقابت بپردازند.

نحوه فروش ایردراپ

نحوه فروش ایردراپ های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال، فروش کتیزن که یک ایردراپ تلگرامی است، مراحل متفاوتی نسبت با ایردراپ هایی که بیرون از بستر تلگرام عرضه می شوند دارد.

به طور خاص درمورد ایردراپ های تلگرامی، 3 گام مختلف پیش روی کاربران وجود دارد که به شرح زیر هستند.

انتقال توکن ها از ربات به ولت

تفاوتی ندارد که به دنبال فروش کتیزن در صرافی ایرانی باشید یا این که بخواهید هر یک از ایردراپ های دیگر تلگرام را به پول نقد تبدیل کنید؛ در هر صورت، باید ابتدا توکن های معادل امتیاز هایی که در ربات به دست آمده اند را به یک کیف پول دیجیتال منتقل کرد.

مناسب ترین کیف پول کتیزن یا هر کدام از ایردراپ های تلگرامی دیگر، کیف پول تون کیپر است. تون کیپر از معدود کیف پول هایی است که توسط بسیاری از ایردراپ های تلگرامی پشتیبانی شده و محدودیتی را برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است.

در نظر داشته برای انتقال توکن ایردراپ های تلگرامی به ولت، بایستی مقداری تون کوین در ولت خود داشته باشید. شما میتوانید حتی با 10 هزار تومن اقدام به خرید تون کوین (TON) از صرافی اوکی اکسچنج داشته باشید.

انتقال توکن از ولت به ولت صرافی

بعد از این که توکن ها از ربات به ولت تون کیپر منتقل شدند، لازم است تا آن ها را به ولت یک صرافی منتقل کرد. برای نقد کردن ایردراپ همستر، ایردراپ راکی رابیت یا فروش کتیزن در صرافی ایرانی، بهترین گزینه ممکن، صرافی اوکی اکسچنج است.

این صرافی، قیمت کتیزن یا هر یک از ایردراپ های دیگر را همواره تحت نظر داشته و امکان خرید و فروش توکن ها به بهترین قیمت ممکن را فراهم کرده است. عملکرد این صرافی در ایردراپ نات کوین و سایر ایردراپ هایی که قبل تر عرضه شده اند، نشان دهنده به روز بودن و قابلیت های پیشرفته آن است.

یکی از نکاتی که باید آن را در نظر داشت، این است که معمولا انتقال توکن ها از ولت به صرافی، نیازمند پرداخت کارمزد است. این کارمزد هیچ ارتباطی با صرافی نداشته و کاملا به شبکه بلاک چین تعلق دارد.

هر یک از شبکه های بلاک چین برای انجام تراکنشات خود، میزان مشخصی کارمزد را در نظر گرفته اند که با توکن بومی آنها پرداخت می شود.

فروش توکن ها در صرافی اوکی اکسچنج

آخرین گام از نقد کردن یک ایردراپ ارز دیجیتال، فروش توکن ها در صرافی است. فروش ایردراپ در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج یا فروش توکن های هر بازی تلگرامی دیگر در این صرافی، درست مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار صورت می گیرد.

ابتدا باید به بخش خرید و فروش سریع وارد رفته و سپس در قسمت فروش با ثبت اطلاعات مورد نیاز، سفارش را نهایی کرد. صرافی اوکی اکسچنج در سریع ترین زمان ممکن سفارش را به انجام رسانده و وجه ریالی معادل را به حساب کاربری اضافه می کند.

درنهایت، کاربران می توانند با ثبت درخواست برداشت، اعتبار را در حساب بانکی خود دریافت کنند.

مراحل فروش ایردراپ کتیزن

متاسفانه بعضی از افراد سودجو، مدعی هستند که مراحل نقد کردن ایردراپ کتیزن نسبت به سایر ارزهای دیجیتال متفاوت بوده یا این که می توانند با استفاده از تکنیک هایی به خصوص، توکن های ایردراپ تلگرام کتیزن را زودتر از موعد به ولت افراد واریز کنند.

نکته ای که باید در نظر داشت، این است که برداشت کتیزن نیز درست مانند سایر ایردراپ ها بوده و هیچ تفاوتی با آن ها ندارد.

برای نقد کردن کتیزن، باید نسبت به فروش کتیزن در صرافی ایرانی ازجمله اوکی اکسچنج اقدام کرد. در غیر این صورت با استفاده از خدمات افراد ناشناس، ممکن است مشکلاتی ازجمله کلاهبرداری را به همراه داشته باشد.

علاوه ‌براین، نه تنها قیمت کتیزن بلکه قیمت سایر ایردراپ ها نیز هنگام عرضه آن ها در صرافی های مختلف، کاملا مشخص بوده و اختلاف قیمت ها بسیار کم هستند. به همین خاطر، ادعای خرید توکن ها با قیمتی بالاتر از قیمت بازار نیز کاملا کذب است.

جمع بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا مهم ترین نکات پیرامون فروش ارز کتیزن و سایر ایردراپ های تلگرامی را مورد بررسی قرار داده و نحوه نقد کردن توکن ها را آموزش دهیم.

بهترین کیف پول کتیزن و سایر ایردراپ های تلگرامی، تون کیپر بوده و فروش کتیزن در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج نیز بهترین انتخاب برای نقد کردن توکن ها است. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از ایردراپ های تلگرامی هستید، به هیچ عنوان اوکی اکسچنج را از دست ندهید.

  • اشتراک گزاری:
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات