کسب درآمد از بازی بدون سرمایه اولیه (معرفی 10 بازی برتر)

  • توسط: admin
کسب درآمد از بازی بدون سرمایه اولیه (معرفی 10 بازی برتر)


امروزه ، کسب درآمد از بازی‌ها به یک موضوع مورد توجه بسیاری از افراد تبدیل شده است. بسیاری از افراد وقت زیادی را در بازی‌های مختلف صرف می‌کنند، و با افزایش تعداد بازی‌های کسب درآمد، گیمرها ترجیح می‌دهند در عوض وقتی که برای بازی کردن صرف می‌کنند، درآمد نیز کسب کنند. مهم است به یاد داشته باشید که کسب درآمد از بازی‌ها بدون سرمایه اولیه نیازمند صرف وقت و تلاش زیادی است.

همچنین در دنیای امروز، ارزهای دیجیتال یک فرصت جذاب برای کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه ارزی ایجاد کرده‌اند. با گسترش فناوری‌های بلاک‌چین و ارتقاء شبکه‌های ارزهای دیجیتال، افراد به راحتی می‌توانند به این بازارها وارد شوند و درآمد خود را افزایش دهند. این مقاله به بررسی راه‌های مختلف کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، از معدن‌کاری تا مشارکت در NFTها، می‌پردازد.

روش‌های کسب درآمد از بازی بدون نیاز به سرمایه اولیه

این روش‌ها به این صورت هستند که گیمر در دنیای بازی با انجام مأموریت‌ها و پیروزی در مراحل مختلف، امتیازات و جوایز را کسب می‌کند. این جوایز می‌توانند در اشکال متنوعی مانند ارز دیجیتال، توکن‌ها یا NFTها در بازی‌های کریپتویی، یا سکه‌ها و الماس‌های مجازی در بازی‌های عادی تعبیه شوند:

  • استفاده از ارزهای دیجیتال و جوایز به دست آمده برای ورود به نسخه‌های پولی بازی و کسب درآمد واقعی از آنها.

  • فروش NFTهایی که در بازی به دست آمده‌اند.

  • فروش توکن‌های درون برنامه‌ای.

  • استخراج رمزارزهای درون بازی.

۱۰ بازی کسب درآمد بدون سرمایه اولیه

در ادامه، بازی‌هایی که بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید از آنها درآمد داشته باشید، معرفی می‌شوند.

بازی سند باکس

بازی Sandbox یکی از بزرگترین پلتفرم‌های گیمینگ مستقل به همراه 40 میلیون بار دانلود و یک میلیون کاربر فعال ماهانه است. نسخه بلاک چینی مبتنی بر واکسل (Voxel – کوچکترین جز ساختاری یک تصویر 3 بعدی) بازی سندباکس که امکانات تجاری و خلاقانه جدید متعددی را وارد آن کرده، جزو یکی از 10 بازی بلاک چینی محبوب معرفی شده است.

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و بر اساس اتریوم، این بازی بهترین مثالی از بازی‌های کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه و یک بازی متاظهر در جهان کریپتویی محسوب می‌شود. این بازی با گرافیک پیکسلی به سبک ماینکرافت طراحی شده و به گیمرها این امکان را می‌دهد که در داخل دنیای سند باکس بازی‌های خود را ایجاد و از آنها درآمد کسب کنند. همچنین به گیمرها اجازه می‌دهد تا مدل‌ها و انیمیشن‌های خود را ایجاد و سپس این اقلام را فروش یا مبادله کنند.

بازی خدایان رها شده

بر اساس تکنولوژی بلاکچین و با استفاده از اتریوم و Immutable X، این بازی یکی از مشهورترین بازی‌های کریپتویی و در قالب بازی کارتی است. در “گادز”، دارایی‌ها و کارت‌ها به صورت NFT وجود دارند و شبیه به بازی‌های کارتی واقعی، شما می‌توانید کارت‌های ویژه و ارزشمندی را تهیه کرده و در زمان مناسب با قیمت بالاتری به فروش برسانید.

بازی سورر

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و بر پایه اتریوم، این بازی از معروف‌ترین بازی‌های آنلاین فوتبال برای کسب درآمد است که به شما اجازه می‌دهد که به صورت رایگان شروع کنید و به درآمد واقعی دست پیدا کنید. هنگام شروع بازی، 5 کارت رایگان به شما اختصاص داده می‌شود که برای شروع بازی و شرکت در مسابقات کافی است.

بازی بچه گربه‌‌های کریپتو

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و بر پایه اتریوم که یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال است، این بازی اولین بازی NFT است که در سال 2017 ایجاد شد. بازی بچه گربه‌های کریپتو به شما امکان می‌دهد تا یک حیوان خانگی دیجیتال ایجاد کنید، آن را پرورش دهید و بعداً آن را برای معامله و یا مبادله به بازیکنان دیگر عرضه کنید.

بازی پادشاهان دیوانه

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و بر پایه اتریوم، بازی پادشاهان دیوانه یک ترکیب جذاب از دو ژانر دفاع از برج و بازی‌های ورق کلکسیونی را ارائه می‌دهد. این بازی بیش از 600 سطح دارد و همچنان در حال توسعه است. متاسفانه این بازی تنها برای گوشی‌های iOS قابل دسترسی است، اما با تعداد زیادی طرفدار و علاقه‌مند به خود مفتخر است.

بازی هیولاهای زنجیری

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین Flow، در این بازی، گیمرها توانایی گرفتن هیولاهای زنجیری را دارند. آنها می‌توانند این هیولاها را تربیت کرده، آموزش دهند و از آنها برای مبارزه با دیگر هیولاها استفاده نمایند. در بازی هیولاهای زنجیری، گیمرها قادرند هیولاهای خود را بفروشند و به عنوان یک راه برای کسب درآمد از آنها بهره ببرند.

بازی شش اژدها

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین Enjin، بازی شش اژدها یک بازی اندوخته با تم فانتزی است. در این بازی، یک فضای 256 کیلومتری وجود دارد که در آن 10 میلیارد سیاهچال به صورت تصادفی تولید شده‌اند. گیمرها توانایی ایجاد منابع مفید و بازیکنان دیگر را دارند و می‌توانند با آنها معامله کنند.

بازی ستاره شهر

با استفاده از تکنولوژی بلاکچین اتریوم، بازی “ستاره‌شهر” یک بازی کشاورزی و شهرسازی است که در آن گیمرها تلاش می‌کنند تا یک شهر سودآور را ایجاد کنند. در این شهر، می‌توانند کالاها و محصولات تولیدی را به صورت NFT بفروشند.

باز‌ی آثار گمشده

بازی آثار گمشده یک بازی نقش‌آفرینی است که در آن بازیکن به سیاهچال‌هایی پر از اژدها و هیولاها فرستاده می‌شود و در نبرد با هیولاها اقلام و جوایزی از سیاهچال‌ها به صورت NFT جمع‌آوری می‌کند.

اپلیکیشن Swagbucks

این اپلیکیشن نیز یکی از برنامه‌های کسب درآمد از بازی بدون نیاز به سرمایه اولیه است. کاربران حتی افراد ایرانی نیز می‌توانند به سادگی در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنند و بدون سرمایه اولیه فعالیت‌های متنوعی از جمله بازی و سایر فعالیت‌ها را انجام داده و درآمد کسب نمایند.

جمع بندی

با ظهور بازی‌های NFT و استفاده از تکنولوژی بلاکچین، گیمرها می‌توانند در دنیای مجازی پول کسب کنند. با بازی کردن، توکن‌های NFT و اقلام دیجیتال را جمع آوری کرده و سپس آنها را معامله کرده و به درآمد واقعی تبدیل کنند. از آنجا که بازی‌های NFT به شکل قراردادهای هوش مصنوعی در زنجیره بلوکی اجرا می‌شوند، امکان معامله توکن‌های NFT به راحتی وجود دارد. در کل، کسب درآمد از بازی بدون نیاز به سرمایه اولیه اکنون به عنوان یک واقعیت جذاب برای گیمرها شناخته می‌شود.

  • اشتراک گزاری:
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
اخبار و مقالات