نحوه انتخاب شرکت پراپ تریدینگ در ایران

  • توسط: admin
نحوه انتخاب شرکت پراپ تریدینگ در ایران


پراپ تریدینگ گزینه مناسبی برای معامله گران ایرانی است که می خواهند به دور از محدودیت ها از حساب های دارای سرمایه استفاده کنند و در بازار فارکس ترید کنند.

با استقبال ویژه از دورکاری، بیشتر تریدرها از هر جای دنیا و و در هر زمان می توانند ترید کنند و این موضوع به ویژه برای تریدرهای ایرانی اهمیت بسیاری دارد. چرا که بسیاری از پراپ فرم ها خارج از ایران هستند و هر چند به ایرانی ها خدمات ارائه می دهند اما حضور فیزیکی تریدر دیگر نیاز نیست. و البته این پراپ تریدینگ ها ممکن است به دلایل مختلف به ایرانی ها خدماتی ارائه نکنند.

به همین خاطر پراپ فرم هایی در عرصه معاملات حضور پیدا کرده اند که به تریدرهای داخل ایران این امکان را می دهند تا بتوانند از موقعیت های معاملاتی بازار بیشترین بهره را ببرند.

اما انتخاب پراپ فرم مناسب برای ما ایرانی ها ممکن است با چالش های زیادی همراه باشد و باید به معتبر بودن آن ها و امکاناتی که به معامله گران خود ارائه می دهند توجه کنیم.

 

 

شرکت پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ فرم ها، شرکت های پراپ تریدینگ هستند که سرمایه لازم برای معاملات را در اختیار تریدرها قرار می دهند تا بتوانند با هزینه کم وارد معاملات شوند. سودی که تریدر در نهایت به دست می آورد میان معامله گر و پراپ فرم تقسیم می شود.

تریدرها به ویژه معامله گران ایرانی در انتخاب پراپ تریدینگ ها چالش های زیادی را تجربه می کنند. چرا که دسترسی به داده های بازار، ابزارهای معاملاتی و پشتیبانی از مسائلی است که تریدر در انتخاب پراپ فرم باید به آن ها توجه کند.

پراپ تریدینگ های مناسب تمام این موارد را در نظر می گیرند و سعی می کنند با قرار دادن ابزارها، امکانات و همچنین پشتیبانی مناسب به معامله گران خود مسیر موفقیت در ترید را برای آن ها هموارتر کنند.

مسئله ای هست بحث لوکیشن و مکان پراپ فرم ها است. برخی پراپ تریدینگ ها لوکیشن فیزیکی دارند و تریدرها در یک مکان مشخص ترید می کنند. اما برخی دیگر سایت پراپ تریدینگ هستند و برای آن که تریدرها در سراسر جهان بتوانند در بازار فعالیت کنند، به معامله گران امکان دورکاری می دهند. همین موضوع باعث شده تریدرهای ایرانی از این مسئله بیشترین بهره را ببرند و با بهترین پراپ فرم ها همکاری کنند.

 

شرکت پراپ تریدینگ در ایران چگونه کار می کند؟

معامله گران برای آن که سرمایه کافی برای موقعیت های معاملاتی به دست بیاورند باید پلن های معاملاتی شرکت های پراپ تریدینگ را بخرند. حال هزینه این حساب ها و پلن ها ممکن است متغیر باشد. اما هزینه بسیار کمتری از سرمایه ای است که در اختیارتان قرار می گیرد.

برای گرفتن حساب های تریدینگ، بسیاری از پراپ فرم ها می خواهند مرحله ای را تحت عنوان مرحله ارزیابی پشت سر بگذارید و در صورت موفقیت و رسیدن به حد درخواستی آن ها می توانید با حساب ها ترید کنید.

و بعضی دیگر از پراپ تریدینگ ها هم ممکن است از شما ارزیابی نخواهند و مستقیم می توانید حساب های معاملاتی را خریداری و وارد معامله شوید.

 

چگونه شرکت پراپ تریدینگ مناسب برای ایرانی ها را انتخاب کنیم؟

پراپ تریدینگ های مناسب برای ایرانی ها را می توان از راه های مختلفی تشخیص داد. معامله گران می توانند به کمک بازخوردها، پشتیبانی و بسیاری موارد دیگر پراپ فرم معتبر را از میان بسیاری از پراپ تریدینگ های دیگر تشخیص دهند.

– پشتیبانی

همیشه و همه جا بحث پشتیبانی پراپ فرم ها به میان بوده و اهمیت بسیاری دارد. چرا که معامله گران باید دائما دانش معاملاتی خود را تقویت کنند و پراپ فرم هم باید آموزش های رایگان و در خوری را در اختیار تریدرهای ایرانی قرار دهد.

همچنین تریدرها ممکن است در هنگام ترید با پلتفرم معاملاتی یا در شرایط مختلفی با مشکلاتی رو به رو شوند. پراپ تریدینگ ها باید در هر شرایط در دسترس تریدر باشند تا معامله گر بتواند از این پشتیبانی برای ارتقای تریدینگ خود استفاده کند.

 

– تقسیم سود

مورد دیگری که تریدرهای ایرانی باید در انتخاب پراپ تریدینگ ها به آن توجه کنند بحث تقسیم سود شرکت های پراپ تریدینگ است. برخی پراپ فرم ها حتی در ایران سعی می کنند بیشتر سودی که تریدر به دست آورده را برای خود نگه دارند و سود کمی را به معامله گر بدهند. اما پراپ تریدینگ های مناسب و معتبر سعی می کنند شرایط عادلانه ای را برای تریدر فراهم کنند و مانند پراپ فرم پراپ پلاس تا 80 درصد از سود را در اختیار تریدر قرار می دهند.

 

– بازخورد معامله گران

تریدرهای ایرانی برای آن که بدانند کدام پراپ تریدینگ برای آن ها مناسب است ممکن است از وعده های پراپ فرم مطمئن نباشند! پس بهترین کار این است که نظرات و بازخوردها در مورد پراپ تریدینگ ها را بخوانید. اینترنت بستری وسیعی است که نظرات و بازخوردهای مختلفی را در مورد پراپ فرم ها یم توانیم ببینیم.

 

– نحوه پرداخت سود

معامله گر برای آن که از اعتبار شرکت پراپ فرم ایرانی اطمینان حاصل کند باید به نحوه پرداخت سود آن هم توجه لازم را داشته باشد. به ویژه آن که تحریم ها و محدودیت های مالی در کشور باعث می شود این روند کمی پیچیده شود. معمولا پراپ فرم هایی مانند پراپ پلاس از طریق ارزهای دیجیتال واریز و برداشت سود را انجام می دهند.

 

– سرمایه تریدینگ و لوریج

حساب های تریدینگ چه قدر سرمایه دارند؟ آیا پراپ فرم ها تنوع حساب دارند؟ آیا برای تریدر با سرمایه کم مناسب هستند؟ پراپ تریدینگی را انتخاب کنید که نیاز معاملاتی و سرمایه شما را تامین کنند.

همچنین لوریج و اهرم از موارد دیگر برای انتخاب پراپ تریدینگ های مناسب برای ایرانی ها است. لوریج به تریدر این امکان را می دهد تا پوزیشن های بزرگ را را با سرمایه کم مدیریت کنند و به سود زیاد برسند.

برخی پراپ تریدینگ ها لوریج کم ارائه می دهند و برخی دیگر دست تریدر را باز می گذارند لوریج های بالا ارائه می دهند.

 

– ابزارهای معاملاتی

از پلتفرم معاملاتی گرفته تا ابزارهای تجزیه و تحلیل بازار همگی مواردی هستند که با توجه به اهداف و سبک معاملاتی تریدر باید به آن توجه ویژه شود. آیا متاتریدر4 و متاتریدر5 برای شما مناسب است؟ ببینید پراپ فرمی که انتخاب می کنید کدام پلتفرم معاملاتی را ارائه می دهد. یکی از این شرکت‌ها پراپ پلاس می‌باشد.

داده های بازار هم از دیگر موارد مهم در موفقیت تریدر است. این داده ها ورود و خروج و استراتژی تریدر را تعیین می کنند. پس پراپ فرمی را باید انتخاب کنیم که ابزارهای کارآمدی را در این راستا به ما تریدرهای ایرانی ارائه می کند.

 

– کارمزدها

از آن جایی که ممکن است نظارت کافی روی پراپ فرم ها نباید، تمام قوانین و کارمزدهای آشکار و پنهان را در یابید و به دقت خط مشی پراپ فرم ها را بخوانید. همچنین پراپ فرم هزینه های مختلفی را ممکن است بابت پلن های معاملاتی، پلتفرم و چالش ها از شما درخواست کند.

باید این هزینه ها و به صرفه بودن آن ها مورد بررسی قرار بگیرند. برخی پراپ فرم های معتبر با توجه به مشکلات کنونی اقتصادی هزینه کمی را بابت پلن های معاملاتی خود دریافت می کنند. که این مورد آن ها را به گزینه مناسبی برای معامله گران ایرانی تبدیل کرده است.

 

 

 

سخن پایانی

پراپ تریدینگ های مناسب برای ایرانی ها باید شرایط و امکانات مختلفی را ارائه دهند تا در این شرایط اقتصادی و تحریم ها معامله گران ایرانی بتوانند در بهترین شرایط در معاملات بازار حضور پیدا کنند و بیشترین بهره را از تریدها ببرند.

 

 

 

  • اشتراک گزاری:
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات