کامالا هریس به کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ نمی‌رود! تمام نگاه‌ها به ترامپ معطوف شد!

  • توسط: admin
کامالا هریس به کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ نمی‌رود! تمام نگاه‌ها به ترامپ معطوف شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر خلاف شایعات قبلی، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا، تصمیم گرفته است که در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل شرکت نکند.

این تصمیم باعث شده که توجهات به سمت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، که قرار است سخنرانی مهمی در این کنفرانس داشته باشد، معطوف شود. حضور ترامپ می‌تواند تأثیر زیادی بر بیت‌کوین و کل صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در چند روز اخیر، بحث‌هایی درباره احتمال حضور هریس در این کنفرانس وجود داشت که او را در کنار افرادی مانند دونالد ترامپ و رابرت اف. کندی جونیور قرار می‌داد.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع

‌پیش‌تر دیوید بیلی، مدیرعامل مجله بیت‌کوین و سازمان‌دهنده کنفرانس، به احتمال حضور هریس اشاره کرده و این موضوع را یک موقعیت استراتژیک برای کمپین هریس در نظر گرفته بود.

با این حال بیلی در پست اخیر خود بیان کرده است:

کامالا هریس در کنفرانس بیت‌کوین سخنرانی نخواهد کرد. جای تعجب ندارد. او چه حرفی می‌تواند به ما بزند وقتی که به طور فعال توسعه‌دهندگان را زندانی یا مجبور به مهاجرت می‌کند؛ به PoW حمله می‌کند و … این برای او یک فاجعه می‌شد. حالا همه نگاه‌ها به ترامپ است.

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که ترامپ در کنفرانس آینده، بیت‌کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک برای خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کند.

این شایعات انتظارات زیادی را پیرامون سخنرانی او به وجود آورده است. این موضوع می‌تواند تأثیرات مثبتی برای بیت‌کوین و کل صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد؛ به خصوص اگر ترامپ در سال ۲۰۲۵ به کاخ سفید بازگردد.

با این حال، پیش‌بینی‌های پلتفرم پلی‌مارکت (Polymarket) نشان می‌دهند که احتمال اعلام چنین خبری توسط ترامپ تا ۲۸ جولای کاهش یافته است.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با ۲.۶۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۶۴۳۳۳ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن حدود ۴ درصد افزایش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات