ژاپن در تایید ETF های رمزنگاری کند بوده است

  • توسط: admin
ژاپن در تایید ETF های رمزنگاری کند بوده است


رگولاتورهای ژاپنی تمایلی به تایید صندوق‌های قابل معامله مبتنی بر ارز دیجیتال (ETF) ندارند، حتی در شرایطی که بازارهای جهانی از ETF‌های ارز دیجیتال استقبال می‌کنند.

علیرغم درخواست‌های فزاینده از سوی گروه‌های مدافع محلی و مشارکت‌هایی که برای راه‌اندازی محصولات دارایی‌های دیجیتال شکل گرفته‌اند، موضع مالیاتی و نظارتی ژاپن همچنان موانعی را برای پذیرش ایجاد می‌کند، به طوری که ایالات متحده و هنگ‌کنگ در حال حاضر ETF بیت کوین را ارائه می‌کنند که نشان‌دهنده اشتهای فزاینده برای گنجاندن کریپتو در سنتی است. مالی (TradFi)، این تغییر در سرمایه گذاری نهادی و خرده فروشی در محصولات جدید ETF کریپتو مشهود است، زیرا سرمایه گذاران در تاریخ 22 اکتبر 329 میلیون دلار به بیت کوین تراست iShares BlackRock ریختند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای راه اندازی یک ETF بیت کوین در ماه ژانویه چراغ سبز نشان داد و پس از آن در ماه ژوئیه یک ETF اتر ارائه شد، در حالی که مقامات هنگ کنگ هر دو را در آوریل با وزارت دارایی ژاپن و اداره خدمات مالی آژانس آن تایید کردند. (FSA) نسبت به نوسانات و خطرات مرتبط با محصولات ETF کریپتو محتاط است، سیاست مالیاتی ژاپن یک نگرانی بزرگ است، زیرا سود حاصل از سرمایه گذاری عمومی در ارزهای دیجیتال درآمد متفرقه محسوب می شود و مشمول نرخ مالیات تا 55 درصد می شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات