ChinaLink تراکنش های بلاک چین خصوصی را برای موسسات راه اندازی می کند

  • توسط: admin
ChinaLink تراکنش های بلاک چین خصوصی را برای موسسات راه اندازی می کند


بانک ANZ یکی از اولین مشتریانی خواهد بود که فناوری حفظ حریم خصوصی Chainlink را برای تسویه حساب RWA توکن شده تحت پروژه نگهبان سنگاپور اتخاذ می کند.

Chainlink، یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، فناوری جدیدی را راه اندازی کرده است تا به موسسات مالی کمک کند تا حریم خصوصی داده ها را در طول تراکنش ها در شبکه های بلاک چین حفظ کنند. از برنامه های بلاک چین استفاده کنید و در عین حال از حفظ حریم خصوصی کامل اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی شامل مدیریت حریم خصوصی بلاک چین است که امکان ادغام زنجیره خصوصی با پلتفرم عمومی چین لینک و پروتکل رمزگذاری به نام تراکنش های خصوصی CCIP را می دهد که با استفاده از مدیر جدید حریم خصوصی بلاک چین، می توانند بلاک چین های خصوصی را به سایر بلاک چین های عمومی و خصوصی متصل کنند. شبکه عمومی پیوند زنجیره ای CCIP، طبق اعلامیه، این فناوری همچنین سیستم های مالی سنتی و نهادی را از طریق پلتفرم چین لینک به بلاک چین های خصوصی متصل می کند.

تراکنش‌های خصوصی CCIP به مؤسسات اجازه می‌دهد تا داده‌های خصوصی مانند مقادیر توکن و طرف‌های متقابل را در حین انجام معاملات در چندین زنجیره خصوصی رمزگذاری و رمزگشایی کنند، Chainlink گفت که قابلیت‌های حریم خصوصی جدید Chainlink به کاربران سازمانی اجازه می‌دهد تا شرایط حریم خصوصی را تعریف کنند که داده‌های روی زنجیره را از همه اشخاص ثالث به صورت خصوصی حفظ کند. و دشمنان، در حالی که به طرف های مجاز در صنعت معامله یا انطباق امکان مشاهده داده های مشابه را می دهند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات