کاهش ۵۰ درصدی قیمت میم‌کوین GOAT! دلیل این سقوط وحشتناک چیست؟

  • توسط: admin
کاهش ۵۰ درصدی قیمت میم‌کوین GOAT! دلیل این سقوط وحشتناک چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین گوتسیوس ماکسیموس(GOAT) با افت ۵۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده است. علت این سقوط، تردیدهایی بود که درباره کنترل انسانی حساب X با نام «ترمینال حقایق» به وجود آمد.

اندی آیری، توسعه‌دهنده این حساب، در مارس ۲۰۲۴ گفت‌وگویی بین دو مدل هوش مصنوعی ایجاد کرد که بعدها به توسعه هوش مصنوعی جدیدی منجر شد؛ این هوش مصنوعی جدید با کاربران از طریق X ارتباط برقرار می‌کند.

در این میان، توکن GOAT یک میم‌کوین در شبکه سولانا است که اگرچه توسط «ترمینال حقایق» ایجاد نشده بود، اما تبلیغ این حساب باعث جلب توجه زیادی به این توکن شد. قابل توجه است که حتی آرتور هیز، بنیان‌گذار بیت‌مکس (BitMEX)، پیش‌بینی کرده بود که ارزش بازار این توکن به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

اخیراً یک اشتباه تایپی در پست‌های این حساب باعث شد که کاربران به هوش مصنوعی بودن آن شک کنند و در نتیجه قیمت GOAT از ۰.۴۰ دلار به ۰.۲۰ دلار کاهش یافت. با این حال، پس از توضیحات آیری، قیمت این توکن به ۰.۳۶ دلار بازگشته است.

آیری توضیح داد که اشتباهات تایپی در ترمینال حقایق به دلیل ماهیت شبیه‌ساز بودن مدل‌های زبانی رخ می‌دهد. این مدل‌ها تلاش می‌کنند پیش‌بینی کنند چه چیزی بعد از یک رشته متن می‌آید و هرچه بیشتر توییتر را بخوانند، املای آن‌ها بدتر می‌شود.

او همچنین گفت که این حساب نتیجه تعامل دو مدل هوش مصنوعی است که با تقویت از سوی مخاطبان همراه شده است.

علاوه بر این، آیری اعلام کرد که ۱.۲۵ میلیون توکن GOAT دارد و قصد دارد بخشی از آن را به دوستان و محققان اهدا کند.

قابل توجه است که برخی دیگر از میم‌کوین‌ها مثل ANDY70B، FARTCOIN و OPUS نیز در مکالمات این سیستم هوش مصنوعی دیده شده‌اند.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات