پیش بینی ارز الگورند تا سال 2050؛ بررسی قیمت رمزارز الگورند در آینده

  • توسط: admin
پیش بینی ارز الگورند تا سال 2050؛ بررسی قیمت رمزارز الگورند در آینده


الگورند یکی از شبکه های نسل سوم بلاک چینی است که مشکلات مهم در رابطه با مقیاس پذیری را رفع می کند. با توجه به نوسانات متعددی که در بازار ارز وجود دارد باید با مطالعه درباره پیش بینی ارز الگورند ریسک های احتمالی در معاملات را کاهش دهید. در این مطلب از کوین اکسو قصد داریم قیمت ارز الگورند که با نماد ALGO نمایش داده می شود را بررسی کنیم و قیمت آن را تا سال 2025 پیش بینی کنیم.

 

پیش بینی قیمت آینده الگورند از ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰

الگورند (Algorand) یک شبکه خودگردان، غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است که از طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌ها امن، مقیاس‌پذیر و کارآمد هستند؛ همه این ویژگی‌ها برای برنامه‌های کارا در دنیای واقعی بسیار حیاتی‌اند.

ارز ALGO درحال‌حاضر در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) در محدوده ۰.۱۲ دلاری معامله می‌شود. در جدول زیر، خلاصه‌ای از پیش بینی آینده قیمت ارز الگورند توسط وب‌سایت چِنجِلی (Changelly) برای سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۵۰ آمده است:

سال
کف بالقوه قیمت
متوسط بالقوه قیمت
سقف بالقوه قیمت

۲۰۲۴
۰/۱۲۳ دلار
۰/۱۴۲ دلار
۰/۱۶۱ دلار

۲۰۲۵
۰/۲۲۱۸ دلار
۰/۲۳۰۰ دلار
۰/۲۷۹۵ دلار

۲۰۲۶
۰/۳۳۱۵ دلار
۰/۳۴۰۷ دلار
۰/۳۹۱۵ دلار

۲۰۲۷
۰/۴۶۳۷ دلار
۰/۴۸۰۸ دلار
۰/۵۷۰۹ دلار

۲۰۲۸
۰/۶۹۹۸ دلار
۰/۷۱۹۰ دلار
۰/۸۲۶۱ دلار

۲۰۲۹
۰/۹۹۵۹ دلار
۱/۰۲ دلار
۱/۲۲ دلار

۲۰۳۰
۱/۴۹ دلار
۱/۵۳ دلار
۱/۷۷ دلار

۲۰۴۰
۷۵/۱۳ دلار
۸۱/۳۳ دلار
۹۱/۷۸ دلار

۲۰۵۰
۱۲۰/۵۹ دلار
۱۲۷/۶۶ دلار
۱۳۹/۱۸ دلار

 

پیش بینی قیمت الگورند در سال 2024

با توجه به تحلیل تکنیکال انتظار داریم قیمت این ارز در این سال حداقل 0.140 دلار باشد. حداکثر قیمتی که نیز برای آن انتظار داریم 0.284 دلار است و میانگین قیمت معاملاتی ارز ALGO نیز 0.212 دلار خواهد بود.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

0.284
0.212
0.140
2024

 

پیش بینی قیمت الگورند در سال 2025

تحلیل قیمت الگورند در سال‌های قبل برای بررسی آینده ارز Algorand نشان می‌دهد که در سال 2025 حداقل ارزش آن حدود 0.5024 دلار خواهد بود. حداکثر قیمت این ارز نیز ممکن است حدود 0.6408 دلار باشد و میانگین قیمت معاملاتی آن نیز در سال 2025 تقریبا 0.521 دلار خواهد بود.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

0.6408
0.521
0.5024
2025

 

پیش بینی قیمت الگورند در سال 2026

کارشناسان کریپتوکارنسی با تحلیل تکنیکال الگورند انتظار دارند حداقل و حداکثر قیمت این ارز در این سال به ترتیب 0.7464 دلار و 0.8784 دلار باشد. میانگین قیمت معاملاتی آن نیز تخمین زده می‌شود 0.7725 دلار باشد.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

0.8784
0.7725
0.7464
2026

 

ارز الگورند (ALGO) چیست؟

هدف ارز الگورند (ALGO) تمرکززدایی کامل با مقیاس‌پذیری و امنیت بالا در بازار رمزارزها است، درحالی‌که امکان پردازش هزار تراکنش در هر ثانیه و تأیید سریع هر بلاک نیز فراهم شود. الگورند در سال 2019 به‌عنوان یکی از برترین پروژه‌های جدید در حوزه بلاکچین با هدف فراهم‌سازی بستری برای ادغام کسب‌وکارها در یک اقتصاد غیرمتمرکز آغاز به کار کرد.

ALGO ارز بومی پروژه الگورند است و برای حمایت از اقتصاد غیرمتمرکز و فراهم‌سازی مشارکت برابر در آن طراحی شده است. مشارکت‌کننده‌ها در شبکه الگورند می‌توانند از امتیازهایی مانند انجام فوری تراکنش‌ها با ارز ALGO لذت ببرند و پاداش کسب کنند.

کاربران ارز دیجیتال الگورند می‌توانند از قراردادهای هوشمند برای ایجاد توکن‌ها و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) جدید استفاده کنند. این پروژه با قابلیت قراردادهای هوشمند خود می‌تواند یک جایگزین برای بلاکچین اتریوم باشد، درحالی‌که با استفاده از مکانیسم اثبات سهام کامل، مقیاس‌پذیری کارآمدتری را پیشنهاد می‌کند.

 

آینده ارز Algorand در سال 2027

کارشناسان ارزهای دیجیتال قیمت الگورند و نوسان‌های آن را در سال‌های گذشته تحلیل کرده‌اند. آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در این سال قیمت این ارز حداقل تا 1.11 دلار افت خواهد کرد و حداکثر مقدار آن نیز ممکن است 1.29 دلار باشد. خریداران و فروشندگان نیز الگورند را در این سال با میانگین قیمت 1.14 دلار معامله می‌کنند.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

1.29
1.14
1.11
2027

 

پیش بینی قیمت الگورند در سال 2028

بررسی آینده ارز Algorand در این سال نشان می‌دهد که قیمت آن حداقل 1.62 دلار خواهد بود و به حداکثر 1.93 دلار نیز می‌تواند برسد. میانگین قیمت معاملاتی آن نیز 1.66 دلار خواهد بود.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

1.93
1.66
1.62
2028

 

پیش بینی قیمت الگورند در سال 2029

بازار کریپتو نوسان‌ بالایی دارد و قیمت ارزها به‌دفعات دستخوش تغییر می‌شود. اما پیش‌بینی می‌کنیم که میانگین قیمت ارز ALGO در این سال 2.49 دلار باشد. قیمت این ارز ممکن است به حداقل 2.42 دلار نیز افت کند؛ اما به حداکثر 2.80 دلار هم برسد.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

2.80
2.49
2.42
2029

 

آینده ارز Algorand در سال 2030

بررسی آینده ارز Algorand نشان می‌دهد که این ارز در این سال با قیمت بین 3.45 دلار و 4.25 دلار معامله خواهد شد. میانگین ارزش آن انتظار داریم در سراسر سال 2023 حدود 3.58 دلار باشد.

بیشترین قیمت
میانگین قیمت
کمترین قیمت
سال

4.25
3.58
3.45
2030

 

برسی قیمت و حجم آلگراند

قیمت آلگراند در ۲۴ ساعت و در زمان انتشار ۱.۸٪ افزایش یافت که منجر به قیمت ۰.۲۸ دلار در نمودارها شد. ارزش بازار آلگراند در همین دوره اندکی افزایش یافته است و حرکت قیمت با حجم نیز هم سو شده است.

ارزش بازار این ارز دیجیتال تقریباً به ۲.۰۱ میلیارد دلار افزایش یافت و در مجموع معاملات ۵۸,۰۳۹,۳۷۲ دلار در یک دوره ۲۴ ساعته انجام شد.

در زمان نگارش این مقاله، آلگراند. در قیمت 0.28 دلار معامله می شود. و تقریباً 90٪ از ATH سابق خود در چارت قیمتی فاصله دارد.

با بازگشت خریداران، ALGO توانسته توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. با وجود برخی پیش بینی های خوش بینانه، باید به این نکته اشاره کرد که اکوسیستم همچنان در حال توسعه است. با توسعه برنامه های بیشتر در پلتفرم آلگراند، ممکن است قیمت آن افزایش یابد.

الگوراند از نظر پردازش تراکنش ها نیز مزایایی دارد. کاربران از عملکرد مقیاس پذیر و عملکرد بسیار کارآمد آن سود خواهند برد. این شبکه تراکنش ها رابا سرعت 1162 TPS پردازش می‌کند و پایان بلاک آن 4.36 ثانیه است.

پس از اعلام استعفای مدیرعامل استیون کوکینوس، اکوسیستم در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است. او آلگراند را ترک خواهد کرد، اما به کار بر روی سایر ابتکارات اکوسیستم به جای آن ادامه خواهد داد.

 

تاریخچه قیمت الگوراند

الگورند در سال ۲۰۱۷ توسط استاد دانشگاه MIT، سیلویو میکالی (Silvio Micali)، معرفی و وایت پیپر آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در این وایت پیپر، از ناکارآمدی‌های بیت کوین و اتریوم در خصوص مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی سخن گفته و سیستمی جایگزین پیشنهاد شده بود که با استفاده از یک مکانیزم اجاع و ساختار حاکمیتی منحصربه‌فرد، این موارد را بهبود می‌بخشید.

این پروژه، عرضه اولیه سکه (ICO) خود را با قیمت هر واحد ۲/۴ دلار در سال ۲۰۱۹ برگزار کرد و موفق به جذب ۱۲۲,۴۰۰,۰۰۰ دلار سرمایه در مرحله پیش‌فروش خود شد.

 

چه عواملی بر آینده قیمت الگورند تأثیر می‌گذارند؟

مشابه هر ارز دیجیتال دیگری، قیمت ارز ALGO نیز تحت تأثیر یک سری از عوامل نظیر کاربرد، سفته‌بازی و عرضه دارد. در این قسمت، این عوامل را بررسی می‌کنیم.

 

تقاضای نشأت‌گرفته از کاربرد

از آنجایی که ALGO ارز بومی یک بلاک چین لایه اول است، تقاضای نشأت‌گرفته از کاربرد، یکی از اصلی‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت آن است. این تقاضا از سوی کاربران شبکه الگوراند که درصدد خریداری این ارز جهت پرداخت کارمزدهای شبکه هستند، ناشی می‌شود.

بااین‌حال، به‌خاطر پایین‌بودن کارمزدهای شبکه الگوراند و توقف فعالیت بزرگترین برنامه غیرمتمرکز آن، در‌حال‌حاضر تقاضای مبتنی بر کاربرد زیادی برای این ارز دیجیتال وجود ندارد که قیمت‌اش را افزایش دهد.

در مقابل، شاید هدف برخی از سرمایه‌گذاران از خرید ALGO، استفاده از آن برای رأی‌دهی نسبت به تصمیمات شبکه باشد. باتوجه به اینکه الگورند یکی از تنها ۹ ارز دیجیتال سازگار با استاندارد ISO-20022 است، این امر اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

 

احساسات و سفته‌بازی

یکی دیگر از علل خرید الگوراند توسط کاربران، تقاضای مبتنی بر سفته‌بازی است. این تقاضا تحت تأثیر احساسات سرمایه‌گذاران و باورشان نسبت به ارزان یا گران بودن این ارز دیجیتال قرار دارد. متأسفانه به‌دلیل مشکلات قانونی و عدم پیشرفت در توسعه اکوسیستم اگورند، احساسات سرمایه‌گذاران در این خصوص ضعیف بوده است.

 

نرخ عرضه

عامل دیگر تأثیرگذار بر قیمت الگوراند، عرضه آن است. با توجه به عرضه در گردش ۱۰۰ درصدی توکن‌های این شبکه (۱۰ میلیارد واحد) و عدم ورود توکن‌های جدید به بازار، احتمال روبروشدن با فشار فروش شدید، بعید است. بنابراین، ممکن است خریداران در آینده کنترل را به دست گرفته و قیمت الگورند را افزایش دهند.

 

چه چیزی الگورند را ارزشمند می‌کند؟

آینده ارز Algorand به‌واسطه کارکردها و فناوری این بلاکچین و همچنین پذیرش، کاربرد شبکه و سایر عواملی که می‌توانند روی ارزش الگورند و قیمت بازار آن اثر بگذارند، روشن است. یکی از عواملی که الگورند را ارزشمند می‌کند، عرضه محدود آن است. الگورند عرضه محدودی برابر با 10 میلیارد ALGO دارد که در ابتدای فعالیت این شبکه ضرب شده بودند.

این تعداد توکن به‌عنوان پاداش فعالیت در اختیار گره‌های این بلاکچین، کاربر نهایی و بنیاد الگورند قرار می‌گیرد. ارزش بازار الگورند از طریق فعالیت خریدوفروش ارز ALGO، ترندهای بازار و سایر عوامل خاصی تعیین می‌شود که روی قیمت این ارز اثر می‌گذارند.

 

کلام آخر درباره پیش بینی قیمت ارز Algorand

الگورند یک بلاکچین متن‌باز و غیرمتمرکز است. هدف اصلی این پروژه ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز است که همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند. ویژگی اصلی بلاکچین ALGO سرعت بالا و تأیید فوری تراکنش‌ها است. همچنین این شبکه از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. کاربران باتوجه‌به چنین ویژگی می‌توانند سریعاً و با صرف هزینه بسیار کم، تراکنش‌های خود را انجام دهند.

این شبکه از مکانیسم خاص خود به اسم اثبات سهام کامل استفاده می‌کند که به هولدرهای این ارز پاداش می‌دهد. در این مقاله آینده ارز Algorand و قیمت تخمینی آن را در سال‌های آینده بررسی کردیم تا برای خرید و فروش آن بهتر تصمیم بگیرید. دقت کنید که تخمین‌های بالا فقط مربوط به پیش بینی قیمت الگورند می‌شوند و حتمی نیستند؛ بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری روی این ارز تحقیقات خود را انجام دهید و مدیریت سرمایه را از یاد نبرید.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی آینده ارز استلار تا سال 2050 (آینده ارز دیجیتال Stellar)
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی ارز دیجیتال اوندو (ONDO) تا سال 2030
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا تا سال 2030
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ترون تا سال 2030
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات