رالی قدرتمند بازار کریپتو؛ رهبران بازار کدام رمزارزها هستند؟

  • توسط: admin
رالی قدرتمند بازار کریپتو؛ رهبران بازار کدام رمزارزها هستند؟


زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارز دیجیتال در آخر هفته عملکردی قوی از خود نشان داد و قیمت بیت‌کوین به نزدیکی ۷۰ هزار دلار رسید. در این میان، آلتکوین‌ها نیز افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند.

اتریوم با ۳.۷۲ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح ۲۷۵۰ دلار رسیده و رهبری بازار آلتکوین‌ها را به دست گرفته است. سایر آلت‌کوین‌ها مانند سولانا (SOL)، کاردانو (ADA)، سویی (SUI) و لینک (LINK) نیز از این روند پیروی کرده‌اند.

اتریوم

اتریوم طی هفته گذشته سطح ۲۶۰۰ دلار را به خوبی حفظ نموده و تحلیلگران معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال پس از ۱۱ هفته انباشت به کف خود رسیده و به سمت ۳ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

در این میان، نمودار تکنیکال که توسط کریپتو مک‌کنا (Crypto McKenna) منتشر شده، نشان می‌دهد که قیمت اتریوم یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده و ممکن است به زودی تا ۳ هزار دلار افزایش یابد. در صورت غلبه قیمت بر این مقاومت، احتمال ادامه رشد تا ۴ هزار دلار وجود خواهد داشت.

سولانا

در سوی دیگر، رقیب اتریوم، سولانا نیز با ۶.۳۹ درصد افزایش روزانه به سطح ۱۷۰ دلار رسیده است. در ماه‌های اخیر، قیمت سولانا در محدوده ۱۳۰ تا ۲۱۰ دلار نوسان داشته است با این حال، تحلیلگر معروف، پیتر برانت (Peter Brandt) اعتقاد دارد که این ارز در نمودار چندساله خود در حال تشکیل الگوی فنجان و دسته است و با شکست سطح ۲۱۰ دلار، احتمال افزایش بیشتر قیمت آن وجود خواهد داشت.

سویی

سویی نیز یکی دیگر از آلتکوین‌هایی است که به این روند صعودی پیوسته است. سویی در یک ماه گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش داشته و در حال حاضر در محدوده ۲.۱۲ دلار قرار دارد. یکی دیگر از تحلیلگران به نام علی مارتینز (Ali Martinez) اشاره کرده که سویی با حفظ سطح حمایت ۲ دلار و ادامه روند صعودی خود، می‌تواند به ۲.۶۰ دلار برسد.

بیت‌کوین

قابل توجه است که بیت‌کوین به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار، در هفته گذشته با ۷ درصد افزایش به بهبود خود ادامه داده است، اما برای دستیابی به رکورد جدید حتما باید بر مقاومت ۷۰ هزار دلار غلبه نماید. همچنین، شاخص سود باز قراردادهای آتی بیت‌کوین در حال افزایش است که از دیدگاه مثبت سرمایه‌گذاران در بلندمدت حکایت دارد.

هفته گذشته، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین آمریکا بیش از ۲.۴ میلیارد دلار جریان ورودی هفتگی جذب کردند که نشانه‌ای از افزایش خوش‌بینی به بازار است. افزایش احتمال پیروزی ترامپ که به وضوح از حوزه کریپتو و به خصوص بیت‌کوین حمایت کرده نیز به این خوش‌بینی دامن زده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات