مکس کایزر فاش کرد: ۳ دلیل قوی برای صعود قیمت بیت‌کوین به ۲۲۰ هزار دلار!

  • توسط: admin
مکس کایزر فاش کرد: ۳ دلیل قوی برای صعود قیمت بیت‌کوین به ۲۲۰ هزار دلار!


مکس کایزر، یکی از حامیان برجسته بیت کوین، پیش بینی کرد که قیمت این ارز دیجیتال به زودی به 220 هزار دلار خواهد رسید. او در توییتر به تاثیر طلا بر بیت کوین اشاره کرد و معتقد است که رکورد بالای قیمت طلا که در 19 اکتبر 2722.54 دلار در هر اونس بود، می تواند قیمت بیت کوین را نیز افزایش دهد.

این خوش بینی منطقی و در عین حال خوش بینانه به نظر می رسد. از آنجایی که بیت کوین برای رسیدن به هدف 220000 دلاری نیاز به بیش از سه برابر شدن محدوده قیمت فعلی خود دارد، شایان ذکر است که بیت کوین از ابتدای سال 2024 تا کنون 61 درصد افزایش یافته است و در 75 روز گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، کایزر سه دلیل برای این پیش بینی ذکر کرد: اول، شفافیت قوانین مرتبط با بیت کوین، به ویژه پس از راه اندازی ETF های نقطه ای توسط شرکت های مختلف از جمله بلک راک، و تایید گزینه های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC). ثانیاً، شرایط مطلوب اقتصاد کلان ایجاد شده توسط سیاست پولی فدرال رزرو به سمت کاهش نرخ بهره تغییر می کند، و سوم، خروج بیت کوین از یک دوره هفت ماهه تثبیت قیمت، که می تواند آغازگر یک روند صعودی باشد. .

علاوه بر این، پیش‌بینی سایر تحلیلگران بازار نیز چشم‌انداز صعودی کایزر را تأیید می‌کند. به عنوان مثال، پیتر برند، یک معامله گر معروف، پیش بینی می کند که بیت کوین تا سپتامبر 2025 به محدوده قیمتی 120000 تا 200000 دلار خواهد رسید.

سرمایه گذار خطرپذیر Chamat Palioptia همچنین پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین تا اکتبر 2025 به 500000 دلار و تا سال 2040-2042 به یک میلیون دلار خواهد رسید همچنین، مدیر جهانی Fidelity پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال 2038 – 2040 به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات