سویی از لایت‌کوین پیشی گرفت! آیا می‌تواند جایگاه نیر پروتکل را نیز تصاحب کند؟

  • توسط: admin
سویی از لایت‌کوین پیشی گرفت! آیا می‌تواند جایگاه نیر پروتکل را نیز تصاحب کند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سویی (SUI) در ۳۰ روز معاملاتی گذشته رشد چشمگیری داشته و ارزش بازار آن از لایت‌کوین (LTC) پیشی گرفته است. کارشناسان، یکی از مهم‌ترین دلایل این رشد را افزایش تعداد کاربران پلتفرم سویی می‌دانند.

با این حال، اصلاح هفتگی بیش از ۶ درصدی، سویی را به لیست رمزارزهای زیان‌ده بازار وارد کرده است. این وضعیت باعث شده تا تحلیلگران بررسی کنند که آیا این اصلاح، تلاشی عمدی برای از بین بردن سرمایه‌گذاران ضعیف و پیش‌زمینه‌ای برای جهش قیمت تا ۲.۴۰ دلار است یا خیر.

اگر چنین باشد، سویی می‌تواند موقعیت نیر پروتکل (NEAR) را به‌عنوان هفدهمین رمزارز بزرگ بر اساس ارزش بازار به خطر بیندازد.

سویی در دو ماه گذشته پتانسیل صعودی قوی را نشان داده و با وجود دوره‌های نزولی، خریداران موفق شده‌اند سطح حمایت ۰.۵۳ دلار را حفظ کنند.

خرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI

در حال حاضر، قیمت سویی ۲.۰۶ دلار است و این رمزارز در مدت زمان کوتاهی رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. اگرچه با رسیدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به وضعیت اشباع خرید، برخی نسبت به ادامه این روند صعودی نگران شده‌اند، اما سویی همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد.

سویی با طراحی شبکه‌ای که به حل مشکلات بلاکچین‌های سنتی کمک می‌کند و امکان انجام تراکنش‌های سریع‌تر را فراهم می‌آورد، به موفقیت قابل‌توجهی دست یافته است. این شبکه اخیراً توانسته به سرعت ۲۷۰ هزار تراکنش بر ثانیه برسد و همین امر، منجر به ثبت سقف تاریخی ۲.۴۰ دلاری برای قیمت آن شده است.

با این حال، پس از ثبت این سقف، برخی از کیف‌پول‌ها شروع به فروش دارایی‌های خود کردند. اصلاح اخیر، قیمت سویی را به نزدیک ۲.۰۵ دلار رسانده و اکنون برای ایجاد یک جهش مجدد، ضروری است که خریداران از قیمت ۲ دلار حمایت کنند.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات