افزایش اتریوم که در کیف پول های پشته ای نگهداری می شود

  • توسط: admin
افزایش اتریوم که در کیف پول های پشته ای نگهداری می شود


یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال افزایش ۶۵ درصدی اتریوم را در کیف پول‌های پشته‌ای از ابتدای سال ۲۰۲۴ برجسته کرده است و استدلال می‌کند که این دیگر فقط برای علاقه‌مندان به فناوری نیست.

بوراککسمچی، یکی از همکاران CryptoQuant در یادداشتی در 20 اکتبر به تحلیلگر نوشت، تا 18 اکتبر 2024، مقدار کل اتریوم در آدرس های پشته از 19 میلیون فراتر رفته است، با معامله اتر در زمان انتشار 2645 دلار، تقریباً 50.2 میلیارد دلار در آدرس های پشته. او تاکید کرد که مقدار اتریوم در آدرس های پشته ای از ژانویه، زمانی که حدود 11.5 میلیون اتریوم در آن آدرس ها وجود داشت، 65 درصد افزایش یافته است.

آدرس‌های انباشتگی شاخص مهمی برای معامله‌گران و فعالان بازار هستند، زیرا نشانه‌ای از اعتماد کلی به چشم‌انداز بلندمدت اتریوم هستند، او معتقد است که مقدار کل اتریوم در این کیف‌ها تا پایان سال 2024 از 20 میلیون فراتر خواهد رفت. طبق داده های Farside، از زمان راه اندازی در 23 ژوئیه، ETF های اسپات اتر مجموع خروجی خالص 467.3 میلیون دلاری را ثبت کرده اند.

در یک پست وبلاگ اخیر، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم تایید کرد که در همان روز، کل بازار آتی اتر آدرس پذیر برای اولین بار از مرز 5 میلیون اتریوم گذشت که نشان دهنده افزایش 12 درصدی نسبت به چهار هفته قبل است که جای نگرانی دارد. از آنجایی که معامله گران معتقدند این ممکن است یک سیگنال هشدار باشد، افزایش تقاضا برای موقعیت های اهرمی در اتریوم معمولاً قبل از اصلاحات شدید قیمت است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات