جهش‌های انفجاری در بازار کریپتو؛ سودآورترین آلت‌کوین‌های هفته را بشناسید!

  • توسط: admin
جهش‌های انفجاری در بازار کریپتو؛ سودآورترین آلت‌کوین‌های هفته را بشناسید!


در هفته سوم اکتبر 2024، چندین ارز دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه کردند و در مقایسه با نوسانات نامنظم هفته دوم، بهبود قابل توجهی را نشان دادند. از جمله این ارزهای رمزنگاری شده می توان به Dogecoin، Worldcoin و Etna اشاره کرد. دلایل موفقیت این ارزهای دیجیتال که به عنوان آلتکوین های برنده هفته معرفی شدند، در زیر آمده است:

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین با 31.6 درصد افزایش قیمت در این هفته در صدر فهرست برندگان آلتکوین قرار گرفت. یکی از مهم ترین عوامل این رشد، فعالیت نهنگ ها بود که با خریدهای هنگفت خود در هفته، فشار خرید زیادی ایجاد کردند که باعث افزایش قیمت شد.

نقش ایلان ماسک نیز در این ظهور چشمگیر بی تاثیر نبود. او که از حامیان دونالد ترامپ است، بارها درباره امکان ایجاد یک وزارت کارآمدی دولت (DOGE) در صورت پیروزی ترامپ صحبت کرده است. این علامت اختصاری که در راستای نماد دوج کوین است باعث شده تا این ارز رمزنگاری شده بیشتر مورد توجه قرار گیرد و قیمت آن به 0.14 دلار برسد. سطحی که برای اولین بار از ماه جولای به آن رسیده است.

از نظر تحلیل تکنیکال، Dogecoin موفق شد از الگوی مثلث نزولی خارج شود. تقاطع طلایی میانگین متحرک نمایی 20 روزه و 50 روزه نیز به این رشد کمک کرد.

اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت Dogecoin ممکن است به 0.17 دلار و حتی 0.20 دلار برسد. اما اگر دارندگان بلندمدت شروع به فروش کنند، فرصتی برای کاهش قیمت به 0.12 دلار وجود دارد.

WorldCoin (WLD)

WorldCoin با 27.3 درصد افزایش قیمت در این هفته دومین ارز دیجیتال سودآور بود. این رشد به دلیل تغییر نام Worldcoin به “World” و راه اندازی لایه دوم آن به نام World Chain است. در حال حاضر، قیمت Worldcoin به 2.50 دلار رسیده است، اگرچه هنوز 79٪ از بالاترین قیمت خود فاصله دارد.

با این حال، حمایت قوی در سطح 2.10 دلار به خریداران اطمینان داد و فشار خرید را افزایش داد. وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز حرکت صعودی را نشان می دهد.

در صورت ادامه این فشار خرید، قیمت WorldCoin ممکن است تا سطح مقاومت 2.95 دلار افزایش یابد و در صورت عبور از این سطح، احتمال افزایش قیمت آن تا 4.94 دلار وجود دارد. اما اگر نتواند این مقاومت را بشکند، قیمت آن می تواند به زیر 2 دلار سقوط کند.

اتنا (ENA)

اتنا با افزایش 24.3 درصدی قیمت در این هفته یکی دیگر از برندگان ارزهای دیجیتال بود. این رشد به دلیل راه اندازی پروتکل دلار مصنوعی USDe در بلاک چین Solana است. قیمت اتنا در حال حاضر در محدوده 0.41 دلار است و شاخص MACD نیز مثبت است که نشان دهنده حرکت صعودی است.

اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت اتنا در کوتاه مدت می تواند به 0.70 دلار برسد. اما در این مسیر، سطح مقاومت 0.50 دلار چالش مهمی است و اگر اتنا نتواند از این سطح عبور کند، احتمال سقوط قیمت آن به زیر 0.35 دلار وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات