صعود غیرمنتظره ۶۶ درصدی ایپ‌کوین! آیا این شروعی برای یک جهش بزرگ‌تر است؟

  • توسط: admin
صعود غیرمنتظره ۶۶ درصدی ایپ‌کوین! آیا این شروعی برای یک جهش بزرگ‌تر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایپ‌کوین (APE) پس از افزایش چشمگیر ۶۶ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، بار دیگر به جمع ۱۰۰ آلت‌کوین برتر بازگشت.

این رمزارز در پی سقوط بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، یکی از پروژه‌هایی بود که بیشترین ضربه را دید و به‌تدریج از نظر بسیاری از کاربران کریپتو محو شد.

با این حال، ساعاتی پیش، تیم ایپ‌کوین اعلامیه‌ بزرگی را منتشر کرد که منجر به یک رالی صعودی چشمگیر برای توکن بومی آن شد و قیمتش را به بالای ۱ دلار رساند.

اعلامیه تیم ایپ‌کوین به راه‌اندازی رسمی یک پل (bridge) اشاره دارد. این پل، مشابه دیگر پل‌های رمزارزی، به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف‌پول‌های خود را به هم متصل کرده و دارایی‌های دیجیتال مشخصی را مبادله کنند.

خرید سریع APE!
با یک کلیک ایپ (APE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید APE

شبکه‌های پشتیبانی‌شده در این پل، شامل ایپ‌چین (ApeChain)، آربیتروم و اتریوم هستند. پس از راه‌اندازی، این ویژگی جدید به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از چندین آلت‌کوین، از جمله APE، ETH و چند استیبل‌کوین، بازدهی کسب کنند.

خبر راه‌اندازی این پل هیجان زیادی را در جامعه رمزارزی ایجاد کرد و قیمت ایپ‌کوین، پس از چند هفته نوسان در محدوده ۰.۷۵ دلار، بیش از ۶۶ درصد افزایش یافت و به اوج چهار ماهه‌ خود، یعنی ۱.۲۴ دلار رسید.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار ایپ‌کوین نیز به بیش از ۹۲۵ میلیون دلار افزایش یافته و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم با افزایش چشمگیر ۲۶۳۰ درصدی به حدود ۸۷۵ میلیون دلار رسیده است.

در این میان، تحلیلگر بازار، Crypto Catalysts هم با اشاره به شروع فصل NFTها، رشد چشمگیر ایپ‌کوین را پیش‌بینی کرده است. طبق تحلیل وی، این رمزارز می‌تواند با عبور از مقاومت ۲.۷۰ دلاری به ۶.۴۵ دلار و در بلندمدت به هدف ۲۷.۹۴ دلار برسد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات