۳ دلیل مهم برای آغاز آلت‌سیزن؛ آماده جهش قیمت‌ها باشیم؟

  • توسط: admin
۳ دلیل مهم برای آغاز آلت‌سیزن؛ آماده جهش قیمت‌ها باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

۳ دلیل مهم برای آغاز آلت‌سیزن؛ آماده جهش قیمت‌ها باشیم؟

فصل آلت‌کوین‌ها ممکن است نزدیک‌تر از آنچه انتظار می‌رود باشد. اگر شتاب حرکت بازار افزایش یابد و سطوح مقاومت کلیدی شکسته شود، آلت‌کوین‌ها آماده یک رالی قوی خواهند شد.

در ادامه ۳ دلیل بررسی می‌شوند که چرا تحلیلگران معتقدند آغاز آلت‌سیزن نزدیک است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

طبق نمودار زیر، شاخص آلت‌سیزن پایین‌ترین مقدار خود را از سپتامبر تجربه کرده است. این شاخص نشان‌دهنده درصد آلت‌کوین‌هایی است که عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین دارند.

در ماه سپتامبر، یک الگوی مشخص نشان داد که با افزایش قیمت بیت‌کوین، شاخص آلت‌سیزن نیز افزایش می‌یابد. با این حال، اخیراً قیمت بیت‌کوین از ۶۰,۰۰۰ دلار به ۶۸,۰۰۰ دلار رسیده است، در حالی که شاخص آلت‌کوین‌ها به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یافته است. این نشان می‌دهد که احتمال بازگشت آلت‌کوین‌ها وجود دارد.

علاوه بر این، میم‌ها و هوش مصنوعی به‌عنوان روایت‌های پیشرو در بازار آلت‌کوین‌ها شناخته می‌شوند. میم‌کوین‌ها با ۳۲ درصد و هوش مصنوعی با ۲۱.۸۴ درصد، بیشترین سهم را در میان علاقه‌مندی‌های فعالان بازار دارند. سایر بخش‌های مهم شامل گیم‌فای (GameFi) با ۱۱.۳۹ درصد و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) با ۷.۵۲ درصد، هستند.

این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران به دنبال پروژه‌هایی هستند که با فرهنگ روز ارتباط داشته و بتوانند رشد ویروسی ایجاد کنند. در واقع فعالان بازار به دنبال فرصت‌هایی فراتر از بیت‌کوین و اتریوم هستند که نشان‌دهنده ویژگی‌های منحصربفرد و پتانسیل آلت‌کوین‌ها است.

درنهایت، ارزش کل بازار کریپتو، به‌جز بیت‌کوین و اتریوم، در حال حاضر ۶۲۰ میلیارد دلار است که نسبت به بالاترین سطح سالانه (۷۷۷ میلیارد دلار در ماه آوریل)، کاهش یافته است. این کاهش نشان دهنده انقباض بازار آلت‌کوین‌ها است.

اگر بازار بتواند سطح مقاومت ۶۴۴ میلیارد دلاری را بشکند، احتمال یک رالی جدید و قوی در آلت‌کوین‌ها وجود خواهد داشت که می تواند ارزش بازار این بخش را به ۶۶۰ میلیارد دلار، ۷۰۹ میلیارد دلار و حتی ۷۴۰ میلیارد دلار برساند که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات