دلیل رشد دو رقمی اکسی‌اینفینیتی و سندباکس چیست؟ آیا رالی افزایشی ادامه دارد؟

  • توسط: admin
دلیل رشد دو رقمی اکسی‌اینفینیتی و سندباکس چیست؟ آیا رالی افزایشی ادامه دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال طی روز گذشته حدود ۲ درصد رشد کرده است و این باعث شده قیمت بیت‌کوین به نزدیکی ۶۹,۰۰۰ دلار برسد. با این افزایش، صنعت متاورس و بازی‌های دیجیتال نیز دوباره جان گرفته و پروژه‌های مهم در حال آزمایش سطوح مقاومت خود هستند.

در این میان، دو آلت‌کوین اکسی اینفینیتی (AXS) و سندباکس (SAND) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش دو رقمی داشته‌اند که نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی در بازار است.

اکنون سوال این است که آیا این آلت‌کوین‌ها می‌توانند به روند صعودی خود ادامه دهند یا اینکه دوباره کاهش خواهند یافت؟

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اکسی اینفینیتی حدود ۱۳ درصد رشد کرده و حجم معاملات آن با افزایش چشمگیر ۵۵۰ درصدی به ۱۲۶.۶۶ میلیون دلار رسیده است.

این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای شکست الگوی مثلث خود است که نشان‌دهنده افزایش احساسات مثبت در بازار است.

همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم‌فریم روزانه افزایش یافته و به محدوده اشباع خرید نزدیک شده که نشان از افزایش فشار خرید در مقایسه با فشار فروش برای این رمزارز دارد. اکنون ادامه این روند می‌تواند قیمت AXS را به ۶.۷۰ دلار، که بالاترین محدوده قیمتی آن در ماه جولای است، برساند.

در همین حال، قیمت سندباکس نیز، طی روز گذشته ۱۱٫۹۳ درصد رشد کرده است و طی هفته گذشته ۱۲٫۶۶ درصد افزایش داشته است. قیمت سندباکس اکنون در آستانه عبور از سطح مقاومت مهم خود قرار دارد.

در این میان، شاخص مکدی (MACD)، رشد مداوم هیستوگرام سبز رنگ را نشان می‌دهد و میانگین‌های آن نیز روند صعودی را تایید می‌کنند.

اگر این ارز دیجیتال بتواند سطح مقاومت خود را حفظ کند، قیمت می‌تواند به ۰.۴۰۵۰ دلار برسد، اما در صورت تغییر روند، ممکن است دوباره سطح حمایتی ۰.۲۰ دلار را آزمایش کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات