انفجار سرمایه در ETFهای بیت‌کوین؛ آیا قیمت به ۱۳۰ هزار دلار می‌رسد؟

  • توسط: admin
انفجار سرمایه در ETFهای بیت‌کوین؛ آیا قیمت به ۱۳۰ هزار دلار می‌رسد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی هفته جاری، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده شاهد ورودی چشم‌گیر بیش از ۲ میلیارد دلار بوده‌اند.

صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در روز جمعه ۱۸ اکتبر، ۲۷۳.۷ میلیون دلار ورودی داشتند که مجموع ورود سرمایه در طول هفته را به ۲.۱۲ میلیارد دلار رساند.

صندوق ETF بیت‌کوین شرکت بلک‌راک (IBIT) با ۱.۱۴ میلیارد دلار ورودی در صدر قرار داشت و صندوق شرکت آرک (ARKB) نیز ۳۰۶.۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. از زمان آغاز معامله این صندوق‌ها در ژانویه ۲۰۲۴، مجموع سرمایه جذب شده به ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

به نظر می‌رسد افزایش علاقه نهادی، احساسات کلی بازار را نیز تقویت کرده، به طوری که قیمت بیت‌کوین (BTC) به نزدیکی ۶۹ هزار دلار افزایش یافته و آلتکوین‌های اصلی نیز از این روند پیروی کرده‌اند.

اکنون با توجه به علاقه فزاینده سازمانی به بیت‌کوین، شایعاتی درباره رسیدن قیمت آن به سقف جدید نیز در حال افزایش است.

در این میان، پیتر براندت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه و کارشناس معروف بازار کریپتو، به تازگی تحلیلی از قیمت BTC ارائه داده و صعود آن تا ۱۳۰ هزار دلار را پیش‌بینی کرده است.

تحلیل براندت بر شاخص مک‌ریب (McRib) استوار است که تغییر وضعیت آن به‌طور معمول منجر به دو برابر شدن قیمت می‌شود.

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین با افزایشی ۰.۷۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۸۴۱۰ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات آن با افتی ۱۹ درصدی به ۲۹.۱۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات