سقوط یا صعود؟ کاردانو برای عبور از ۰.۳۷ دلار به چه چیزی نیاز دارد؟

  • توسط: admin
سقوط یا صعود؟ کاردانو برای عبور از ۰.۳۷ دلار به چه چیزی نیاز دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در هفته گذشته عملکرد خوبی نداشته و تنها ۰.۴ درصد افزایش قیمت را در این مدت، به ثبت رسانده است.

از طرفی در نمودار روزانه کاردانو الگوی سقف دوقلو شکل گرفته است. این الگو معمولاً نشان‌دهنده تغییر جهت روند است و اگر احساسات بازار مثبت نشود، احتمالاً روند نزولی برای ADA ادامه خواهد یافت.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت در محدوده باریک بین ۰.۳۶۹۴ دلار و ۰.۳۳۹ دلار نوسان داشته است که نشان‌دهنده تثبیت قیمت است. در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده ۰.۳۵۴ دلار، معامله می‌شود.

قابل توجه است که معامله‌گران سطح ۰.۳۳۹ دلار، که برابر با سطح ۱۰۰ درصد فیبوناچی است، را به‌ عنوان خط گردن الگوی دو قله آزمایش کرده‌اند و قیمت پس از آن جهش کرده است. اگر قیمت این سطح حمایتی را بشکند، احتمال سقوط قیمت تا ۰.۳۱۹ دلار وجود دارد.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

در طرف مقابل، برای اینکه روند نزولی باطل و روند صعودی تایید شود، کاردانو باید از سطح ۰.۳۷ دلار عبور کند. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۴۶ است که نشان می‌دهد فروشندگان کنترل بازار را در دست دارند. میزان منفی شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز چشم‌انداز نزولی را ترسیم می‌کند.

همچنین اخیرا جریان ورودی به صرافی‌ها به ۴.۲۸ میلیون دلار رسیده که بالاترین سطح از اواسط آگوست است.

با این حال، در بازار مشتقات، سود باز ADA به ۲۳۸ میلیون دلار رسیده که بالاترین سطح این ماه است و علاقه معامله‌گران به این آلت‌کوین را نشان می دهد.

نسبت لانگ/شورت کاردانو نیز در ۱.۰۷ قرار دارد که نشان می‌دهد تعداد معامله‌گران لانگ بیشتر است.

در بایننس، بیش از ۹۰ درصد از موقعیت‌های باز کاردانو، لانگ هستند، هرچند که این موقعیت‌ها، همچنان در ضرر هستند. در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۱ هزار دلار از موقعیت‌های لانگ لیکویید شده‌اند. با این حال، فعالیت نهنگ‌ها افزایش یافته و ممکن است نشان‌دهنده تغییر در روند قیمت ADA باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات