فروش وحشت‌زده و ضرر میلیونی؛ ماجرای تلخ تریدری که ۲.۵ میلیون دلار از دست داد!

  • توسط: admin
فروش وحشت‌زده و ضرر میلیونی؛ ماجرای تلخ تریدری که ۲.۵ میلیون دلار از دست داد!


موفقیت در تجارت ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل مدیریت احساسات سرمایه گذاران است.

نمونه بارز تأثیر احساسات بر معاملات، ضرر سنگین دارنده ریف توکن (REEF) پس از افت ناگهانی قیمت این ارز دیجیتال است. این سرمایه گذار به دلیل عدم مدیریت احساسات و فروش هیجانی 866 میلیون توکن ریف در مجموع 2.53 میلیون دلار ضرر کرد.

بر اساس داده‌های موجود، بین ۲۳ سپتامبر تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۴، این معامله‌گر ۹۵۵.۵۴۹ میلیون توکن Reef به ارزش ۵.۰۶ میلیون دلار (با میانگین قیمت ۰.۰۰۵ دلار) از صرافی Gate.io خریداری کرده و آن‌ها را به کیف پولی که خودش انتقال داده است، منتقل کرده است.

اما پس از کاهش بیش از 70 درصدی قیمت این توکن در عرض 27 ساعت، این معامله گر دارایی های خود را با قیمت متوسط ​​0.002 دلار فروخت.

او تحت تأثیر احساسات منفی، 866 میلیون توکن ریف (معادل 2.07 میلیون دلار) را در سه صرافی HTX، KuCoin و Gate فروخت. در حال حاضر، این سرمایه گذار هنوز 89.45 میلیون توکن دیگر (به ارزش 204000 دلار) با ضرر غیر واقعی 270000 دلار دارد.

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، ارزش بازار Reef Token در زمان نگارش این مقاله 47.8 میلیون دلار (رتبه 570) است و قیمت آن در 24 ساعت گذشته با 7.6 درصد کاهش به 0.00204 دلار رسیده است. با این حال، برخی از خریداران همچنان در تلاش برای بهبود قیمت این ارز دیجیتال هستند.

بنابراین، اگرچه بازار ارزهای دیجیتال فرصت‌های سودآور زیادی را ارائه می‌کند، اما نوسانات شدید آن می‌تواند در عرض چند دقیقه وضعیت سرمایه‌گذاران را تغییر دهد. نمونه بارز این واقعیت، تجربه اخیر این معامله گر است که در چند ساعت میلیون ها دلار ضرر کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات