تقابل هریس و ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین؛ نبردی که آینده کریپتو را شکل می‌دهد!

  • توسط: admin
تقابل هریس و ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین؛ نبردی که آینده کریپتو را شکل می‌دهد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا، با مطرح کردن مجموعه‌ای از سوالات، در حال بررسی صنعت کریپتو است.

به گزارش پولیتیکو (Politico)، مارک کوبان، میلیاردر مشهور، سوالات متعددی درباره دنیای کریپتو از هریس دریافت کرده است.

کوبان این اقدام را نشانه‌ای مثبت تفسیر کرده و معتقد است که بازخوردها نشان می‌دهند هریس ممکن است نگاه بازتری به تجارت، هوش مصنوعی، کریپتو و دولت داشته باشد. با این حال، خود هریس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع

دیوید بیلی، مدیرعامل مجله بیت‌کوین نیز اظهارات مارک کوبان را تایید کرده و گفته تیم او در حال مذاکره با کمپین هریس درباره سخنرانی وی در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ است. بیلی بر این باور است که سخنرانی هریس در این کنفرانس می‌تواند برای او، مزیتی استراتژیک به همراه داشته باشد.

با این حال، برخی از اعضای جامعه رمزارزها نسبت به این اقدام شکاک هستند. تایلر وینکلووس، هم‌بنیان‌گذار صرافی جمینی، اظهار داشته که برای جلب حمایت جامعه کریپتو، تغییرات اساسی در سیاست‌ها لازم است.

او تاکید کرده که حرف زدن آسان است و هریس باید فورا گری جنسلر، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را اخراج کند و تمامی اقدامات اجرایی SEC علیه شرکت‌های رمزارزی را لغو کند.

وینکلووس همچنین گفته که عملیات Chokepoint ۲.۰ باید پایان یابد. با این حال، او معتقد است که هریس این کارها را انجام نخواهد داد، بنابراین، شانس جذب رأی گروه‌های رمزارزی را نخواهد داشت. برخی دیگر از فعالان بازار کریپتو نیز این تلاش‌های هریس را تنها برای جلب حمایت و غیرصادقانه می‌دانند.

با این حال، پس از کناره‌گیری جو بایدن، شانس هریس در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا افزایش یافته است. در این میان، اخبار مربوط به هریس موجب افزایش شدید قیمت میم‌کوین‌های مرتبط با او شده است.

برای مثال، میم‌کوین کامالا هوریس (KAMA) در هفته گذشته بیش از ۱,۰۸۸ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۰.۰۳۱ دلار معامله می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات