دامیننس بیت کوین به رکورد ۳.۵ ساله خود رسید؛ آینده آلت کوین‌ها چه می‌شود؟

  • توسط: admin
دامیننس بیت کوین به رکورد ۳.۵ ساله خود رسید؛ آینده آلت کوین‌ها چه می‌شود؟


دامیننس بیت کوین به بالاترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) رسیده‌، زیرا رشد این ارز دیجیتال در بحبوحه بازار آلت کوین‌های خاموش ادامه داشته‌ است.

خلاصه خبر

دامیننس بیت کوین به بالاترین حد ۳.۵ گذشته رسید.

اتریوم معمولاً یکی از اولین ارزهایی است که با کاهش دامیننس بیت کوین رشد می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف، دامیننس بیت کوین

BTC:

در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به بالاترین حد ۳.۵ گذشته یعنی ۵۸.۷۷ درصد رسید. در همان زمان قیمت بیت کوین به بالاترین سطح ۱۰ هفته اخیر خود یعنی ۶۷٬۸۰۰ دلار قرار داشت.

دامیننس بیت کوین

افزایش دامیننس بیت کوین معمولاً خبر بدی برای آلت کوین‌ها بوده‌ است زیرا نشان می‌دهد این توکن‌ها تقاضای کمتری دارند. رشد اکثر آلت کوین‌ها هم در روزهای قبل به اندازه بیت کوین نبوده‌ است.

با این حال، برخی از معامله‌گران فکر می‌کنند رشد دامیننس بیت کوین کوتاه‌مدت خواهد بود و به زودی سقوط می‌کند. آن‌ها امیدوارند که این اتفاق زمینه را برای افزایش آلت کوین‌ها فراهم کند.

در این میان بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، بنیانگذار پلتفرم ICT Crypto، ادعا کرده که دامیننس بیت کوین به ۶۰ درصد خواهد رسید. البته معامله‌گرانی مثل Coach K Crypto باور دارند که دامیننس BTC در این چرخه به اوج خود رسیده و قبل از هر اتفاقی نیاز به اصلاح دارد. او تاکید کرده است:

دامیننس بیت کوین کاهش می‌یابد. این باعث می شود که میم کوین‌ها و دیگر آلت کوین‌های اصلی طعم و مزه رشد را احساس کنند.

نمودار هفتگی دامیننس بیت کوین

تحلیلگری به اسم Moataz Elsayed هم باور دارد که دامیننس بیت کوین به شدت در شرف سقوط است و آلت سیزن به زودی آغاز می‌شود.

نمودار روزانه دامیننس بیت کوین

اتریوم معمولاً یکی از اولین ارزهایی است که با کاهش دامیننس بیت کوین رشد می‌کند، اما نسبت اتریوم به بیت کوین (ETH/BTC) نزدیک به کف خود از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) قرار دارد و این هفته دوباره به زیر ۰.۰۳۹ سقوط کرده است.

از طرف دیگر سرمایه‌گذاران نهادی همچنان مشتاق بیت کوین هستند و ۱۱ صندوق ETF اسپات آن در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) شاهد جریان ورودی ۳۷۱ میلیون دلاری بودند. طبق داده‌های وب سایت Farside، این صندوق‌ها در سه روز معاملاتی گذشته بیش از ۱.۱ میلیارد دلار جریان ورودی داشته‌اند.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات