اتحاد ریپل با صرافی‌های جهانی؛ لیست صرافی‌های پشتیبان RLUSD منتشر شد!

  • توسط: admin
اتحاد ریپل با صرافی‌های جهانی؛ لیست صرافی‌های پشتیبان RLUSD منتشر شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ریپل اعلام کرده که قصد دارد استیبل‌کوین جدید خود به نام ریپل یواس‌دی (RLUSD) را با همکاری صرافی‌های جهانی عرضه کند.

طبق گزارش‌ها، صرافی‌های آپ‌هولد (Uphold)، بیت‌استمپ (Bitstamp)، بیتسو (Bitso)، مون‌پی (MoonPay)، ایندیپندنت رزرو (Independent Reserve)، کوین‌منا (CoinMENA) و بولیش (Bullish)، از شرکای اصلی ریپل در این پروژه هستند.

ارز دیجیتال RLUSD یک استیبل‌کوین مبتنی بر دلار آمریکا است که قرار است هم بر بستر شبکه ریپل لجر و هم بر بستر بلاکچین اتریوم عرضه شود. ریپل معتقد است که RLUSD می‌تواند به استاندارد طلایی استیبل‌کوین‌ها تبدیل شود.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در این‌باره گفته که این استیبل‌کوین با همکاری صرافی‌ها و تمرکز قوی بر رعایت قوانین نظارتی، می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.

ریپل همچنین تعهد کرده که دارایی‌های پشتوانه RLUSD، شامل اوراق قرضه کوتاه‌مدت، سپرده‌های دلاری و معادل‌های نقدی، هر ماه توسط حسابرسان مستقل بررسی شود تا شفافیت مالی آن حفظ گردد.

علاوه بر این، شرکت‌های B۲C۲ و Keyrock به‌عنوان بازارسازان اصلی این توکن فعالیت خواهند کرد تا نقدینگی و پذیرش آن در بازارهای جهانی افزایش یابد. RLUSD با هدف پرداخت‌های بین‌المللی، توکنیزه‌کردن دارایی‌های واقعی و افزایش کاربردهای دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) طراحی شده است.

برای تضمین رشد مسئولانه و قانونی این پروژه، ریپل همچنین یک هیئت مشاوره شامل چهره‌های مطرح مانند کریس لارسن، از بنیان‌گذاران ریپل و شیلا بیر، رئیس سابق شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC)، تشکیل داده است.

با وجود تسلط استیبل‌کوین‌های تتر (USDT) و یواس‌دی کوین (USDC) بر بازار، ریپل امیدوار است که RLUSD با تمرکز بر بازارهای نظارت‌شده اتحادیه اروپا، سهمی از این بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد. انتظار می‌رود که این استیبل‌کوین در سال جاری راه‌اندازی شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات