تاثیرات محرک مالی چین بر روند صعودی فعلی بازار ارزهای دیجیتال

  • توسط: admin
تاثیرات محرک مالی چین بر روند صعودی فعلی بازار ارزهای دیجیتال


اقدامات محرک مالی نامشخص از سوی چین، به افزایش قیمت بیت کوین دامن زده است و این ارز دیجیتال را به بالاترین حد دو هفته اخیر خود رسانده و این گمانه‌زنی را برانگیخته است که سرمایه‌گذاران ممکن است ارزهای دیجیتال را به سهام چین ترجیح دهند.

فقدانِ قطعیت پیرامون مقیاسِ تلاش‌های اقتصادی چین، باعث چرخش سرمایه به دارایی‌های جایگزین مانند بیت کوین شده است. از سوی دیگر، رویدادهایی مانند افزایش شانس دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری طرفدار رمزارز و تاخیر در بازپرداخت‌های صرافی ورشکسته Mt. Gox، احساسات بازار را تقویت کرده است.

محرک‌های مالی چین و گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده

بلومبرگ روز دوشنبه گزارش داد که بیت کوین به دنبال واکنش‌های متفاوت به آخرین تلاش‌های محرک مالی چین، به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر رسید و این گمانه‌زنی را تقویت کرد که سرمایه‌گذاران به جای سهام چینی به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

تلاش چین برای احیای اقتصاد کندش از طریق محرک‌های مالی، بسیاری از سرمایه‌گذاران را در حالت تردید و شک نگه داشته است، زیرا تغییر سیاست‌ها در آخر هفته، به وضوح میزان محرکی را که به بازار تزریق می‌شود، تعریف نکرد.  Caroline Mauron، یکی از بنیانگذاران Orbit Markets، ارائه‌دهنده نقدینگی دارایی‌های دیجیتال، به بحث در مورد پویایی بازار پرداخت و اظهار داشت:

بازارها احتمالاً محرک‌های اقتصادی کمتر از انتظار چین را به عنوان خبری مثبت برای بیت کوین تفسیر می‌کنند. دلیل این امر این است که قبلاً تصور می‌شد بخشی از سرمایه‌ها از بیت کوین به سمت سهام چین در حال انتقال است و این باعث فشار بر قیمت ارزهای دیجیتال شده بود. حالا با محرک‌های ناامیدکننده از سوی چین، این جریان سرمایه ممکن است به سمت بیت کوین بازگردد و به نفع بازار کریپتو عمل کند.

این نشان می‌دهد که شفافیتِ ناکافی در اقدامات اقتصادی چین، ممکن است سرمایه‌گذاران را وادار کند که سرمایه خود را به سمت دارایی‌های جایگزین مانند ارزهای دیجیتال، به جای ریسک کردن روی بازار سهام چین، منتقل کنند.

خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید بیت کوین

علاوه بر تلاش‌های محرک چین، رقابت‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده به نفع ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. بازارهای پیش‌بینی مانند PolyMarket اخیراً به نفع دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، که طرفدار رمزارزها در نظر گرفته می‌شود، تغییر کرده و شانس او را برای پیروزی بر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها، افزایش داده است.

منبع PolyMarket

علاوه بر این، هفته گذشته، صرافی ورشکسته Mt. Gox مهلت بازپرداخت بستانکاران را یک سال دیگر به تعویق انداخت و آن را به 31 اکتبر 2025 منتقل کرد. انتظار می‌رود این صرافی حدود 2.9 میلیارد دلار بیت کوین را به طلبکاران بازگرداند. این تاخیر، باعث کاهش ترس از عرضه بیش از حد بیت کوین توسط افراد آسیب دیده‌ای شده است که ممکن است دارایی‌های خود را سریع بفروشند. بنجامین سلرماجر، مدیر سرمایه‌گذاری مگنت کپیتال، اظهار داشت:

بهبود اخیر در نظرسنجی‌ها به نفع ترامپ و تاثیر مثبت اخبار خوب، قیمت را تقویت خواهد کرد. اخبار خوبی مانند طرح تاخیر بازپرداخت Mt. Gox مثبت‌تر تلقی خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
پرونده کمیسیون بورس آمریکا و ریپل تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
شبکه لایه ۲ ورلد کوین راه‌اندازی شد
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
مدیرعامل شوید و استودیوهای بازی بسازید
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات