جستجو برای بیت‌کوین در گوگل به کمترین حد رسید؛ میم‌کوین‌ها یکه‌تازی می‌کنند!

  • توسط: admin
جستجو برای بیت‌کوین در گوگل به کمترین حد رسید؛ میم‌کوین‌ها یکه‌تازی می‌کنند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که میم‌کوین‌ها این روزها به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند، حجم جستجوی عبارت “بیت‌کوین” در سال جاری به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که حجم جستجوی گوگل برای “بیت‌کوین” در هفته دوم اکتبر به عدد ۳۳ از مقیاس ۱۰۰ رسیده که نشان‌دهنده کاهش علاقه به این ارز دیجیتال است.

در مقابل، حجم جستجوها برای “میم‌کوین‌ها” در همین دوره به عدد ۷۷ رسیده است. هرچند این رقم هنوز نتوانسته به رکورد قبلی خود یعنی ۱۰۰ (مربوط به اواخر اکتبر ۲۰۲۳) برسد.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

کی یانگ جو، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، معتقد است که حجم جستجوی مرتبط با میم‌کوین‌ها تا پایان اکتبر ۲۰۲۴ به رکورد قبلی خود برمی‌گردد. لازم به ذکر است که میم‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴، نسبت به تمام بخش‌های دیگر دنیای کریپتو، عملکرد بهتری داشته‌اند.

داده‌های پلتفرم استپ فایننس (Step Finance) نشان می‌دهند که از ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴، حدود ۴۹۱,۰۰۰ توکن جدید در شبکه سولانا ایجاد شده است.

همچنین، در ۹ اکتبر، نزدیک به ۲۰,۰۰۰ توکن جدید فقط در ۲۴ ساعت در شبکه سولانا راه‌اندازی شده که بیشتر آن‌ها میم‌کوین بوده‌اند. علاوه بر این، میم‌کوین‌های اکوسیستم سولانا ارزش بازار بالایی دارند که به بیش از ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که از زمان شروع به کار پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) ترون در ماه آگوست تاکنون، حدود ۹۰,۰۰۰ میم‌کوین در این بلاکچین ایجاد شده‌اند.

اکنون و با توجه به سهولت ایجاد توکن‌های جدید در پلتفرم‌هایی مانند پامپ.فان (Pump.Fun) و سان‌پامپ، انتظار می‌رود که این روند همچنان ادامه یابد.

با این حال، باید توجه داشت که معامله میم‌کوین‌ها ریسک بالایی دارد و انتقادات زیادی از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ و مدیران صنعتی نسبت به آن‌ها وارد شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات