تداوم اقدامات خیرخواهانه بوترین؛ ۱.۶ میلیون دلار میم‌کوین دیگر فروخته شد!

  • توسط: admin
تداوم اقدامات خیرخواهانه بوترین؛ ۱.۶ میلیون دلار میم‌کوین دیگر فروخته شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، اخیراً ۱.۶ میلیون دلار دیگر از میم‌کوین‌هایی را که برای او ارسال شده بود، به اتریوم تبدیل کرده و اعلام کرده که این وجوه را به خیریه‌ها اهدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی اسپات‌آن‌چین، او ۹۸۲,۸۰۰ دلار از توکن‌های مو دنگ (MOODENG)، ۲۳۱,۰۰۰ دلار از توکن‌های مانسترا (MSTR) و ۱۸۳,۰۰۰ دلار از توکن‌های اتریوم ایز گاد (EBULL) خود را فروخته است.

بوترین همچنین دارایی‌های پاپ‌کت (POPCAT)، فاگ (FWOG) و ویتالک بوترن (VITALIK) خود را به فروش رسانده است. در مجموع، او تاکنون ۲.۷۸ میلیون دلار از میم‌کوین‌ها را به اتریوم تبدیل و ۸۸۴,۰۰۰ دلار از آن را به خیریه‌ها اهدا کرده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

وی از صادرکنندگان میم‌کوین‌ها تشکر کرده که این کوین‌ها را برای او ارسال می‌کنند تا در امور خیریه مورد استفاده قرار گیرند، اما پیشنهاد کرده که این کمک‌ها مستقیماً به خیریه‌ها ارسال شوند.

او در تاریخ ۷ اکتبر اعلام کرد که تمام ۱۰ میلیارد توکن میم‌کوینی را که دریافت کرده بود، به یک سازمان که روی فناوری‌های مقابله با بیماری‌های منتقل‌شونده از طریق هوا کار می‌کند، اهدا کرده است.

علاوه بر این، در تاریخ ۱۵ آگوست، بوترین تمام میم‌کوین‌های مرتبط با حیوانات را که طی ۱۲ ماه گذشته دریافت کرده بود، به یک خیریه حمایت از حیوانات اهدا کرد.

داده‌های اسپات‌آن‌چین نشان می‌دهد که پرتفوی بوترین هنوز شامل ۲.۴ میلیون دلار توکن MOODENG، ۱۴۴,۰۰۰ دلار نیرو (NEIRO)، ۱۱۷,۰۰۰ دلار MSTR و ۸۰,۰۰۰ دلار دگن (DEGEN) است.

اگرچه ویتالیک بوترین میم‌کوین‌ها را به عنوان ابزاری برای کمک به پروژه‌های عمومی و حمایت از افراد در کشورهای کم‌درآمد معرفی کرده، اما در عین حال، منتقد میم‌کوین‌های مرتبط با سلبریتی‌ها است.

لازم به ذکر است که او اخیراً از سوی برخی از اقتصاددانان، برای دریافت جایزه نوبل اقتصاد ۲۰۲۴ پیشنهاد شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات