گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۳ مهر ۱۴۰۳)

  • توسط: admin
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۳ مهر ۱۴۰۳)


زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد رشد قیمت‌ها بود که این امر باعث افزایش خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران سراسر جهان شده است.

قیمت بیت‌کوین (BTC) به مرز ۶۴ هزار دلار رسیده و آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. همچنین، قیمت میم‌کوین‌هایی مانند برت (BRETT) و بوم (BOME) با افزایش چشمگیری همراه بوده و در صدر جدول رشد روزانه قرار گرفته‌اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۱.۹۵ درصد افزایش به ۲.۲۳ تریلیون دلار رسیده و حجم کل معاملات نیز با ۱۵.۲۷ درصد رشد، به ۵۲.۸۷ میلیارد دلار افزایش یافته است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

قیمت بیت‌کوین با ۱.۶ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۳۸۴۴ دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم با ۴۹ درصد جهش مواجه شده است. ارزش بازار بیت‌کوین نیز به ۱.۲۷ تریلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، در طول هفته گذشته ۳۰۸.۷۶ میلیون دلار سرمایه به ETFهای اسپات بیت‌کوین جذب شده است.

قیمت اتریوم نیز با ۳ درصد رشد به ۲۵۲۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۳۰۴.۱۸ میلیارد دلار افزایش یافته است. با وجود خروج ۵.۲۲ میلیون دلار از ETFهای اسپات اتریوم، حجم معاملات این ارز دیجیتال با ۱۶ درصد افزایش به ۱۰.۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، قیمت سولانا با ۵ درصد رشد به ۱۵۳ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۷۱.۷۵ میلیارد دلار گزارش شده است.

قیمت ریپل نیز با افزایش جزئی ۰.۴۲ درصدی به ۰.۵۳۸۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۳۰.۴۸ میلیارد دلار ثبت شده است. گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی ETF این ارز دیجیتال باعث افزایش خوش‌بینی معامله‌گران شده است.

در بخش میم‌کوین‌ها، قیمت دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با افزایشی ۲ درصدی به ترتیب به ۰.۱۱۳۱ و ۰.۰۰۰۰۱۷۹۹ دلار رسیده‌ است.

سایر میم‌کوین‌ها نظیر پپه (PEPE)، سگ کلاهدار (WIF) و بانک (Bonk) نیز بین ۲ تا ۴ درصد رشد داشته‌اند. از سوی دیگر، قیمت برت با ۱۹ درصد افزایش به ۰.۱۱۴۷ دلار و قیمت بوم با ۲۷ درصد رشد به ۰.۰۰۸۸۴۶ دلار رسیده است.

همچنین، قیمت ورلدکوین (WLD) با صعودی ۱۴ درصدی به ۲.۳۱ دلار افزایش یافته است. در مقابل، برخی ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شدند.

قیمت پاپ‌کت (POPCAT) با ۶ درصد افت به ۱.۳۹ دلار و قیمت هلیوم (HNT) نیز با ۳ درصد کاهش به ۶.۳۱ دلار رسیده است. قیمت یونی‌سواپ (UNI) نیز با ۲ درصد افت به ۷.۸۶ دلار کاهش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
پایان جنگ نظارتی با رمزارزها؛ برنامه ترامپ برای نجات صنعت کریپتو چیست؟
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات