تحلیل ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳

  • توسط: admin
تحلیل ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳


ارز دیجیتال فلوکی که با نماد اختصاری FLOKI نشان داده می شود در حال حاضر با ارزش حدود 1.29 میلیارد دلار در رتبه 56 قرار گرفته است. هر واحد از این ارز در حال حاضر 0.000134 دلار قیمت ارزش دارد که معادل 8 تومان است. قیمت این ارز نسبت به بیشترین قیمتی که داشته است 57.92 درصد کاهش داشته است. در این مطلب از کوین اکسو قصد داریم به تحلیل ارز دیجیتال فلوکی در تاریخ امروز بپردازیم.

 

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال فلوکی

در تحلیل تکنیکال فلوکی، بررسی پیشینه قیمت اهمیت بسیاری دارد.

ارز دیجیتال فلوکی در زمان عرضه به بازار در ژوئیه سال ۲۰۲۱، حدود ۰٫۰۰۰۰۰۳۶ دلار ارزش داشت. تا اواخر آگوست ۲۰۲۱، قیمت فلوکی تغییرات قابل‌توجهی نداشت. با این حال، پس از آن بود که قیمت فلوکی وارد چندین چرخه صعودی شد.

در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ و پس از توییت ایلان ماسک، قیمت فلوکی بیش از ۱۱۷ درصد افزایش یافت و از ۰٫۰۰۰۰۱۶ دلار به ۰٫۰۰۰۰۳۶ دلار رسید. روند افزایشی قیمت FLOKI در روزهای بعد هم ادامه داشت، به طوری که قیمت این میم کوین در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ به ۰٫۰۰۰۰۷ دلار صعود کرد.

در ۲۷ اکتبر همان سال، قیمت فلوکی با یک رشد بیش از ۸۹ درصدی از ۰٫۰۰۰۰۵۶ دلار به ۰٫۰۰۰۱ دلار افزایش یافت. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد. پس از آن، قرارداد اسپانسرینگ فلوکی با غول فوتبال ایتالیا، ناپولی، به این میم کوین کمک کرد تا در ۴ نوامبر ۲۰۲۱ به رکورد تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۳۳ دلار دست یابد.

اگرچه پس از ثبت این رکورد تاریخی، قیمت فلوکی کمی عقب‌نشینی کرد، اما پس از اینکه اعلام شد لوگوی فلوکی در ۳ دسامبر در برج خلیفه دبی نمایش داده خواهد شد، قیمت این ارز دیجیتال در ۱ دسامبر بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت. لازم به ذکر است که فلوکی اولین پروژه رمزارزی بود که در این ساختمان تبلیغ شد.

با این حال، پس از چند روز افزایش قیمت و ترند شدن در توییتر، قیمت فلوکی سقوط کرد و سال ۲۰۲۱ را با ۰٫۰۰۰۱ دلار به پایان رساند. این مارپیچ نزولی در سال ۲۰۲۲ هم ادامه داشت که همسو با سقوط گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال به دلیل برخی اتفاقات ناخوشایند مانند حمله روسیه به اوکراین و سقوط اکوسیستم ترا بود.

تا اینکه در اکتبر ۲۰۲۲، زمانی که ایلان ماسک در حال آماده شدن برای تکمیل خرید شبکه اجتماعی توییتر بود، قیمت فلوکی هم همراه با سایر میم کوین‌ها اندکی رشد کرد، اما به‌قدری نبود که بتواند اوج تاریخی خود را پس بگیرد.

در ماه نوامبر، با سقوط صرافی FTX، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر شاهد سقوط گسترده‌ای بود که قیمت FLOKI هم با آن همراه شد. در نهایت، میم کوین فلوکی سال ۲۰۲۲ را با یک ضرر بیش از ۹۰ درصدی به پایان رساند.

با این حال، با شروع سال ۲۰۲۳ و رونق گرفتن دوباره بازار رمزارزها، فلوکی هم توانست بخشی از ضررهای خود را جبران کند. در این میان، لازم به ذکر است که تیم فلوکی به توسعه محصولات نوآورانه همچنان ادامه می‌دهد و توکن FLOKI هم توانسته در بسیاری از صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده لیست شود که این عوامل هم، نقش قابل‌توجهی در بهبود قیمت این میم کوین داشته‌اند.

 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی

ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم Bitcoin wisdom پیش‌بینی می‌کنند که فلوکی سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۶ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ارز FLOKI را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۰۰۵۷ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۰۸۳ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت فلوکی در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۲۱۴ دلار افزایش یابد.

توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها کاربرد محدودی دارند و عمر آنها در مقایسه با ارزهای دیجیتال اصلی بازار، مانند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کوتاه‌تر است. همچنین، در نظر داشته باشید که عملکرد خوب یک ارز دیجیتال در گذشته، هرگز تضمینی برای تکرار نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای فلوکی ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

 

پیش بینی با شاخص‌های تحلیل تکنیکال

تکنیک Technical analysis یا تحلیل تکنیکال با استفاده از داده‌ها و اطلاعات تاریخی مربوط به ارز دیجیتال فلوکی انجام می‌شود. تحلیل فلوکی با این روش باعث می‎شود که سرمایه‌گذار بتواند با نمودارهای قیمتی ارز FLOKI، شرایط قیمتی و نوسانات ارزش این ارز دیجیتال در گذشته را بررسی کنند.

با استفاده از اندیکاتورهای میانگین متحرک (مثل شاخص‌های RSI و MACD)، نقاط پیوت (Pivots) و نقاط مقاومت و حمایت می‌توان آینده بازار را پیش بینی کرد. تحلیل فلوکی به‌روش تحلیل تکنیکال، با کمک نمودارها، اطلاعات مربوط به قیمت، حجم معاملات و ابزارهای تحلیلی انجام می‌شود.

 

تحلیل فاندامنتال

تحلیل فاندامنتال (Fundamental analysis)، دومین تکنیک اصلی برای تحلیل فلوکی محسوب می‌شود که با عناوین دیگری مثل ارزیابی ارزش واقعی یا ذاتی هم شناخته می‌شود. تحلیل ارز دیجیتال FLOKI در تکنیک تحلیل فاندامنتال شامل تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی تاثیرگذار بر نوسانات قیمتی FLOKI (مثل رودمپ یا نقشه راه، ارزش بازار و  تیم بنیان‌گذار ) می‌شود.

 

آشنایی با تیم بنیانگذاران فلوکی

فلوکی، در ابتدا توسط یک برنامه‌نویس ناشناس راه‌اندازی شد. زمان زیادی نگذشته بود که بنیان‌گذار ناشناس فلوکی، پروژه را رها کرد و کامیونیتی این پلتفرم، مدیریت آن را در دست گرفتند و فلوکی را مجدداً راه‌اندازی کردند. در حال حاضر، فلوکی یکی از رمز ارزهای شناخته‌شده است که بیش از 400 هزار کاربر از جمله هولدرهای آن محسوب می‌شوند.

تیم اصلی فلوکی، متشکل از شخصیت‌هایی با نام‌های مستعار B، Sabre و مستر براون وال است. البته توسعه‌دهنده اصلی این پروژه، شخصی با نام جکی ژو است که بیش از یک دهه تجربه در حوزه بلاکچین دارد. با این اوصاف، تصمیمات کلیدی و موثر بر محیط فلوکی از طریق رای‌گیری DAO انجام می‌شود و کاربران با توکن‌های FLOKI خود به تصمیمات رای می‌دهند.

 

ارزش بازار فلوکی

مارکت کپ، یکی از مولفه‌های مهم تحلیل فلوکی به‌روش فاندامنتال است که در حال حاضر، بیش از 300 میلیون دلار ارزیابی می‌شود.

 

سرمایه‌گذاران کلیدی پروژه

سرمایه‌گذاران سازمانی و حقیقی مختلفی در پروژه فلوکی سهیم هستند که مهم‌ترینشان عبارت‌اند از:

آندرس بیلبائو
گروه Valor Capital
NFX
رالف ونزل
Latitude
مجموعه 1616 Ventures

گفتنی است که مجموع سرمایه‌گذاری‌هایی که تا این لحظه روی پروژه فلوکی انجام شده بالغ بر 9.6 میلیون دلار ارزیابی می‌شود.

 

تحلیل آنچین یا درون زنجیره‌ای

اطلاعات موجود در اکوسیستم فلوکی، شامل دیتاهای آنچین هستند که با آنها می‌توان همه اطلاعاتی که در سایر روش‌های تحلیلی وجود ندارند را به‌دست آورد. برای مثال، سرمایه‌گذار می‌تواند با تعقیب رفتار نهنگ‌ها و یا تعداد تراکنش‌های مشکوک، درک کند که بازه زمانی فعلی برای خرید یا فروش فلوکی مناسب است یا نه. تمامی اطلاعاتی که برای تحلیل فلوکی نیاز است را می‌توان با دیتاهای آنچین به‌دست آورد.

 

کلام آخر

ارز دیجیتال فلوکی اینو یکی از ارزهای قابل اعتنا در این روزهاست که افراد زیادی به دنبال مطالعه‌ی تحلیل روزانه‌ی آن هستند. به همین دلیل در این مطلب به تحلیل آن پرداختیم اما توجه داشته باشید که آدرینهیچ پیشنهادی درباره خرید یا فروش این ارز به شما ندارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال بنک امروز 1 آبان 1403؛ جدیدترین تحلیل BONK
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال سندباکس امروز 19 مهر 1403
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۹ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز دیجیتال دیسنترالند (MANA) امروز 15 مهر 1403
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۷ بازدید
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل ارز پولکادات امروز 11 مهر 1403
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات