بازگشت خریداران به بازار مو دنگ؛ موج جدید صعود MOODENG را از دست ندهید!

  • توسط: admin
بازگشت خریداران به بازار مو دنگ؛ موج جدید صعود MOODENG را از دست ندهید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از کاهش چشمگیر ۶۵ درصدی قیمت میم‌کوین مو دنگ (MOODENG)، خریداران در تلاشند تا اوضاع را بهبود بخشند. در همین راستا، قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی ۹.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۶۰۷ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به بیش از ۱۶۰ میلیون دلار افزایش یافت.

در تاریخ ۷ اکتبر، قیمت مو دنگ به ۰.۱۰ دلار کاهش یافت که معادل یک افت ۶۵ درصدی نسبت به سقف ۰.۳۰ دلاری آن در ۲۹ سپتامبر بود. اما از دیروز، روند رشد قیمت این میم‌کوین بار دیگر آغاز شده و این امر حاکی از بازگشت اعتماد معامله‌گران است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص احساسات وزن‌دار مو دنگ که پیش‌تر منفی بود، اکنون به منطقه مثبت رسیده است. این شاخص میزان نظرات مثبت یا منفی در مورد یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند و وقتی مثبت باشد، نشان‌دهنده افزایش تقاضا و در نتیجه، افزایش قیمت است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

علاوه بر این، شاخص حجم جستجوی اجتماعی در مورد مو دنگ نیز افزایش یافته که از رشد علاقه به این میم‌کوین حکایت دارد. به طور کلی، رشد احساسات مثبت و افزایش حجم جستجو می‌تواند به تسریع بهبود قیمت این ارز دیجیتال کمک کند.

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) مو دنگ هم برای اولین بار از ۲ اکتبر به بالای خط خنثی ۵۰ رسیده است. رشد این اندیکاتور نشان‌دهنده صعودی شدن مومنتوم قیمت است و در صورت ادامه این روند، قیمت مو دنگ می‌تواند به ۰.۱۹ دلار برسد.

اگر قیمت بتواند بر مقاومت ۰.۱۹ دلار غلبه کند، اهداف بعدی، سطوح ۰.۲۳ و ۰.۳۰ دلار خواهند بود. با این حال، در صورت عدم موفقیت در غلبه بر این مقاومت، قیمت ممکن است تا ۰.۱۳ دلار کاهش یابد.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات