بررسی نوسانات قیمت پاپ‌کت؛ الآن وقت خرید POPCAT است یا زمان دوری از بازار؟

  • توسط: admin
بررسی نوسانات قیمت پاپ‌کت؛ الآن وقت خرید POPCAT است یا زمان دوری از بازار؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل نمودار قیمت پاپ‌کت (POPCAT) نشان می‌دهد که این میم‌کوین مبتنی بر سولانا پس از رشد قابل‌توجه خود در هفته گذشته، اکنون نشانه‌هایی از اصلاح را بروز می‌دهد. به نظر می‌رسد با این حال، احساس کلی در مورد قیمت پاپ‌کت همچنان صعودی است.

داده‌ها نشان می‌دهند که یک نهنگ باهوش در ۲۰ ساعت گذشته، ۲.۶۶ میلیون توکن پاپ‌کت را به قیمت ۳.۶۱ میلیون دلار فروخته است. با این حال، پس از این فروش، این سرمایه‌گذار همچنان ۳.۴۵ میلیون توکن پاپ‌کت به ارزش ۴.۴۸ میلیون دلار در اختیار دارد و سودی معادل ۳.۹۶ میلیون دلار کسب کرده است.

پس از فروش نهنگ مذکور، قیمت پاپ‌کت به طور قابل‌توجهی کاهش یافته، اما این ارز دیجیتال هنوز توانسته است ۱۸.۱۲ درصد از افزایش قیمت خود طی هفته گذشته را حفظ کند.

همچنین، قیمت پاپ‌کت در ماه گذشته ۱۳۷ درصد رشد داشته و به بالاترین رکورد تاریخی خود، یعنی ۱.۴۸ دلار رسیده است. از سوی دیگر، پاپ‌کت از کمترین قیمت تاریخی خود در ۰.۰۰۳۸۳ دلار در ۴ ژانویه ۲۰۲۴، بیش از ۳۰,۸۰۰ درصد افزایش یافته است.

خرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT

این رالی چشمگیر باعث شده که یک نهنگ در کمتر از یک ماه، ۴.۳۶ میلیون دلار از پاپ‌کت سود کسب کند.

در حال حاضر، قیمت پاپ‌کت با ۱۳.۹۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به محدوده ۱.۲۳ دلار رسیده است. در شرایط فعلی، مقاومت قوی پیش روی پاپ‌کت ۱.۴۸ دلار و سطح حمایتی آن ۱.۱۸ دلار است.

اگر وضعیت بازار بهبود یابد، قیمت این توکن ممکن است به بالای ۱.۵ دلار برسد. اما اگر روند نزولی ادامه یابد، احتمال کاهش قیمت به سمت سطوح حمایتی وجود خواهد داشت.

در این میان، در نمودار ۴ ساعته، قرار داشتن شاخص نوسانگر مهیب (AO) در سطح ۰.۰۹۹، نشان‌دهنده یک حرکت مثبت جزئی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در سطح ۴۸ قرار دارد که نشان‌دهنده احساسات خنثی در بازار است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات