میم‌کوین‌های گربه‌ای رکوردها را جابجا کردند؛ پاپ‌کت و ماگ‌کوین در صدر!

  • توسط: admin
میم‌کوین‌های گربه‌ای رکوردها را جابجا کردند؛ پاپ‌کت و ماگ‌کوین در صدر!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال بازیابی از سقوط اخیر خود ناشی از تنش‌های خاورمیانه است. با کمرنگ شدن احساس ترس و عدم اطمینان (FUD)، قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۳۵۰۰ دلار بازگشته است.

بهبود قیمت بیت‌کوین منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت میم‌کوین‌هایی همچون ماگ‌کوین (MOG) و پاپ‌کت (POPCAT) نیز شده است. اکنون این سوال مطرح است که آیا زمان مناسبی برای خرید این میم‌کوین‌ها فرا رسیده یا خیر؟

تحلیل قیمت ماگ‌کوین

در حال حاضر، خریداران ماگ‌کوین مطمئن هستند که این میم‌کوین به زودی سقف تاریخی جدیدی (ATH) را ثبت خواهد کرد. قیمت این رمزارز وارد یک صعود پرقدرت شده و به زودی به منطقه مقاومت حیاتی می‌رسد که عبور از آن می‌تواند به‌عنوان یک نقطه کلیدی برای الگوی صعودی ماگ‌کوین در نظر گرفته شود.

در چارت قیمت این ارز دیجیتال، یک الگوی کف دوقلو (double-bottom) شکل گرفته و قیمت در حال نزدیک شدن به خط گردن این الگو است. با توجه به افزایش شاخص‌های مکدی (MACD) و حجم تعادلی (OBV)، احتمال افزایش قیمت در روزهای آتی بسیار بالا خواهد بود.

اگر قیمت از منطقه مقاومتی ۰.۰۰۰۰۰۱۷۲۱ تا ۰.۰۰۰۰۰۱۸ عبور کند، احتمالاً به ۰.۰۰۰۰۰۲ دلار و حتی در ادامه به ۰.۰۰۰۰۰۳ خواهد رسید.

تحلیل قیمت پاپ‌کت

قیمت پاپ‌کت اخیراً بر یک مقاومت قوی غلبه کرده و امروز نیز به یک سقف تاریخی جدید در ۱.۴۷ دلار رسیده است. این رمزارز اکنون در مرحله کشف قیمت قرار دارد و تحلیل‌های تکنیکال، احتمال تداوم روند صعودی آن را نشان می‌دهند.

خرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT

اگرچه ممکن است قیمت پس از رشد اخیر کمی کاهش یابد، اما انتظار می‌رود به زودی به هدف بالاتری، نزدیک به ۱.۸ دلار برسد. قیمت پاپ‌کت در یک کانال صعودی در حال حرکت است، اندیکاتور مکدی نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است و اندیکاتور RSI نیز در محدوده بالایی قرار دارد.

البته قبل از صعود به ۱.۸ دلار، قیمت احتمالاً با اصلاحی جزئی تا ۱.۳۸ دلار مواجه خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات