پیش‌بینی صعود قیمت فانتوم؛ سونیک لبز از ایردراپ ۲۰۰ میلیونی خبر داد!

  • توسط: admin
پیش‌بینی صعود قیمت فانتوم؛ سونیک لبز از ایردراپ ۲۰۰ میلیونی خبر داد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) پس از یک هفته روند نزولی، افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که این روند صعودی ادامه‌دار باشد. این افزایش همزمان با اعلام ایردراپ ۲۰۰ میلیون توکنی توسط سونیک لبز (Sonic Labs) رخ داده که احساسات مثبت در بازار را تقویت کرده است.
سونیک لبز در تاریخ ۶ سپتامبر شبکه آزمایشی خود را راه‌اندازی کرد. با وجود اطلاعات محدود درباره ایردراپ، پیش‌بینی می‌شود در آینده بازی‌های درآمدزایی در این شبکه راه‌اندازی شوند. این پروژه، که بیش از ۱۰ میلیون دلار حمایت مالی از سرمایه‌گذارانی همچون هَشد (Hashed) و سافت‌بنک (SoftBank) دریافت کرده، کاربران را به تعامل با پلتفرم خود تشویق می‌کند.
سونیک لبز با اتخاذ رویکردی ضدتورمی، برنامه دارد ۲۰۰ میلیون توکن S را توزیع کند. در روز ایردراپ، کاربران ۲۵ درصد از توکن‌ها را بلافاصله دریافت خواهند کرد و ۷۵ درصد باقی‌مانده طی ۹ ماه آزاد خواهد شد. در صورت برداشت زودهنگام توکن‌ها، بخشی از آنها سوزانده خواهد شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در این میان، فعالیت‌هایی مانند اتصال کیف‌پول به وب‌سایت سونیک، اضافه کردن شبکه آزمایشی و مبادله توکن‌های آزمایشی، می‌توانند شانس کاربران را برای دریافت بیشتر توکن‌ها در این ایردراپ افزایش دهد.
انتظار می‌رود که پس از به‌روزرسانی بزرگ سونیک در اواخر سال، قیمت فانتوم بیشتر افزایش یابد. این به‌روزرسانی شامل ارتقای سیستم دیتابیس کارمن (Carmen)، توسعه ماشین مجازی فانتوم (FVM) و کاهش زمان نهایی‌سازی تراکنش‌ها به کمتر از یک ثانیه است.
در زمان نگارش این خبر، فانتوم با قیمت ۰.۶۳۷۵ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، خریداران در تلاشند تا از سد مقاومت ۰.۷ دلار عبور کنند. در صورت موفقیت آنها، امکان صعود قیمت تا ۰.۸ دلار وجود خواهد داشت. در ادامه، افزایش فشار خرید می‌تواند قیمت این توکن را به ۰.۹ دلار و حتی به ۱ دلار برساند.

این خوش‌بینی ناشی از رویکردهای اخیر سونیک لبز و پیشرفت‌های آتی این بلاکچین است که نشان از یک روند صعودی قوی و احساسات مثبت در بازار دارد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات