بهترین آلت کوین‌های هفته اول اکتبر کدام هستند؟

  • توسط: admin
بهترین آلت کوین‌های هفته اول اکتبر کدام هستند؟


در ماه اکتبر و سه ماهه چهارم سال 2024، بازار کریپتو نشانه‌هایی از بهبود را صادر کرده است و بسیاری از دارایی‌ها روندهای صعودی نسبتاً خوبی را ثبت کردند. در این بین، حتی برخی از آلت کوین‌ها به سقف تاریخی جدیدی رسیدند.

در این مطلب، 3 آلت کوین برتر هفت روز گذشته را بررسی خواهیم کرد که شامل پاپ کت (POPCAT)، میم کوین سولانا، نیز  می‌شود که به سقف جدیدی رسید.

توکن اف تی ایکس (FTT)

توکن بومی صرافی FTX، با علامت اختصاری FTT، بازار را با عملکرد فوق‌العاده خود شگفت‌زده کرد. این رمزارز طی هفت روز گذشته، 95 درصد افزایش یافت و در حال حاضر با قیمت 2.58 دلار معامله می‌شود. این افزایش چشمگیر توجه معامله گران و سرمایه گذاران را به این آلت کوین جلب کرده است.

این رالی صعودی عمدتاً ناشی از شایعات مربوط به آغاز بازپرداخت به طلبکاران بود. با توجه به برنامه‌ریزی توزیع برای 7 اکتبر، انتظار می‌رود که احساسات مثبت ادامه یابد و به طور بالقوه باعث افزایش بیشتر قیمت FTT شود.

اگر مومنتوم صعودی حفظ شود، FTT می‌تواند تا 2.98 دلار افزایش یابد. با این حال، در یک سناریوی نزولی، برداشت سود توسط سرمایه گذاران می‌تواند باعث کاهش قیمت تا 2.54 دلار یا حتی 2.20 دلار شود.

پاپ کت (POPCAT)

قیمت POPCAT در این هفته به بالاترین حد خود رسید و در 24 ساعت گذشته 31 درصد افزایش یافت. این میم کوین مبتنی بر سولانا مقاومت 1.00 دلاری خود را شکست و سقف تاریخی جدیدی در 1.29 دلار ثبت کرد.

کاتالیزور این رالی ناگهانی همچنان نامشخص است؛ اما اگر دارندگان POPCAT از فروش اجتناب کنند، این میم کوین می‌تواند به مسیر صعودی خود ادامه دهد. این می‌تواند منجر به شکل‌گیری سقف جدیدی شود و احساسات مثبت را در بازار بیشتر تقویت کند.

ورم هول (W)

قیمت Wormhole ممکن است؛ مانند سایر توکن‌ها سود انفجاری نداشته باشد، اما همچنان با افزایش 14.8 درصدی، می‌تواند جز برترین‌های هفته گذشته باشد. این آلت کوین که در حال حاضر با قیمت 0.34 دلار معامله می‌شود، توجه سرمایه گذاران خود را به خود جلب کرده است.

ارز دیجیتال W نزدیک به مقاومت قوی خود در 0.35 دلار در نوسان است. این مانع از اواسط جولای، سدی در برابر پیشروی بیشتر بوده است و شکستن آن می‌تواند منجر به افزایش قیمت به بالای 0.42 دلار شود.

با این حال، اگر Wormhole نتواند 0.35 دلار را بشکند، ممکن است بین 0.28 دلار و 0.35 دلار تثبیت شود و سناریوی صعودی را باطل کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
۵۰۰ سکه با کد کتز امروز ۲۷ مهر ماه + همه کدها
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ماسک امپایر از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات