سایه فشار فروش بر سر اتریوم! چرا سرمایه‌گذاران قدیمی در حال ترک بازار هستند؟

  • توسط: admin
سایه فشار فروش بر سر اتریوم! چرا سرمایه‌گذاران قدیمی در حال ترک بازار هستند؟


از آنجایی که یکی از سرمایه گذاران اولیه اتریوم (ETH) برخی از دارایی های خود را می فروشد، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر گرفتار ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) شده است.

بر اساس پلتفرم تحلیلی Lookonchain، یکی از شرکت کنندگان در پیشنهاد اولیه اتریوم (ICO) در دو روز گذشته 19000 اتریوم به ارزش حدود 47.5 میلیون دلار فروخته است.

فرآیند فروش در پایان سپتامبر آغاز شد، زمانی که سرمایه گذار بیش از 12000 اتریوم را به صرافی Kraken منتقل کرد.

بر اساس گزارش‌ها، سرمایه‌گذار 150000 توکن در عرضه اولیه اولیه سهام اتریوم در سال 2014 دریافت کرد که در آن زمان حدود 46500 دلار ارزش داشت، اما در حال حاضر ارزش دارایی‌ها حدود 400 میلیون دلار است.

بر اساس اطلاعات بازار، از ابتدای ماه اکتبر، قیمت اتریوم تقریباً 10 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر به 2387 دلار رسیده است. علاوه بر این، ارزش جفت ارز ETH/BTC به 0.039 کاهش یافت، سطحی که از اواسط سپتامبر مشاهده نشده است.

این کاهش قیمت باعث شده تا برخی از منتقدان اتریوم بار دیگر از این ارز دیجیتال انتقاد کنند. در همین رابطه یکی از معامله گران شبکه اجتماعی X به این موضوع اشاره کرد که حتی سرمایه گذاران قدیمی اتریوم نیز در حال ترک این بازار هستند.

با این حال، حامیان اتریوم همچنان از شبکه دفاع می کنند. آنتونی ساسانو، مربی اتریوم، به ادامه انتشار FUD اشاره کرد و اظهار داشت که بسیاری از افراد در صنعت به واقعیت ها توجه نمی کنند. در 2 اکتبر، گزارش شد که اتریوم 9 زنجیره با سود ناخالص بیش از 140 میلیون دلار در 12 ماه گذشته ایجاد کرده است.

جوزف دلانگ، CTO سابق SushiSwap نیز اظهار داشت که اتریوم در حال آماده شدن برای جذب میلیاردها کاربر جدید است.

علاوه بر این، سرمایه گذاران نهادی بار دیگر به اتریوم علاقه مند هستند. تا تاریخ 2 اکتبر، ETF های اتریوم حدود 20 میلیون دلار جریان داشتند، در حالی که ETF های بیت کوین 53 میلیون دلار خروجی را گزارش کردند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات