ویزا پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال توکن شده را راه اندازی کرد

  • توسط: admin
ویزا پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال توکن شده را راه اندازی کرد


ویزا پلتفرم دارایی توکن شده خود را برای صدور و مدیریت دارایی های دیجیتال، از جمله استیبل کوین ها و CBDCها، برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد در فضای بلاک چین اعلام کرد.

در 3 اکتبر، غول خدمات مالی VTAP خود را معرفی کرد که می گوید برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از دارایی های توکن شده، از جمله استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) طراحی شده است. – زیرساخت سرتاسری برای استخراج، انتقال و تسویه دارایی های دیجیتال در بلاک چین های عمومی و مجاز.

ویزا VTAP را ابزاری می‌داند که می‌تواند به بانک‌ها کمک کند تا گردش‌های کاری موجود را دیجیتالی و خودکار کنند و به طور بالقوه از مبادله آتی انواع جدیدی از دارایی‌های واقعی پشتیبانی می‌کند. مدیریت خطوط اعتباری پیچیده را از طریق قراردادهای هوشمند و توکن‌های فیات به صورت خودکار انجام می‌دهد تا در صورت برآورده شدن شرایط پرداخت، پرداخت‌ها را صادر کند.

بخش کلیدی چشم انداز ویزا برای این پلتفرم، قابلیت همکاری آن در سراسر بلاک چین است، با یک اتصال API واحد به VTAP، در آینده بانک ها قادر خواهند بود موارد استفاده متعدد را فعال کنند و با شرکا و مشتریان در هر دو زنجیره بلوکی و تعامل عمومی کار کنند. ویزا، به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران در امور مالی سنتی، VTAP را به عنوان پلی برای تامین مالی غیرمتمرکز قرار می دهد و حداقل یکپارچگی فنی را فراهم می کند تا بانک های شرکت کننده بتوانند با ویژگی هایی که به آنها دسترسی دارند وفق دهند تا همیشه فعال و موثرتر باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات