پلی مارکت شرط‌بندی در مورد حزب‌الله لبنان را لغو کرد

  • توسط: admin
پلی مارکت شرط‌بندی در مورد حزب‌الله لبنان را لغو کرد


پلی مارکت، پلتفرم کریپتویی غیرمتمرکز برای پیش‌بینی رویدادهای دنیای واقعی، اخیراً پس از معرفی بازار شرط‌بندی با محوریت حزب‌الله، با بازخوردهای اخلاقی مواجه شده است. به همین منظور، این شرکت تصمیم گرفت این گزینه‌های بحث‌برانگیز را کنار بگذارد و ملاحظات اخلاقی پیچیده پیرامون چنین بازارهایی را مورد بحث قرار داد.

چرا پلی مارکت شرط‌بندی‌های مربوط به حزب‌الله را حذف کرد؟

در روزهای گذشته، بازار شرط‌بندی پلی مارکت (PolyMarket) در مورد گزینه‌های مربوط به اقداماتِ نظامی احتمالیِ اسرائیل در لبنان، با چالش‌هایی روبرو بود. اگرچه برچسب حزب‌الله حذف شده؛ اما شرط‌بندی روی درگیری‌های نظامی مشابه در منطقه، همچنان در این پلتفرم موجود است.

پلی مارکت در بیانیه عمومی خود بر هدف این پلتفرم، برای ایجاد پیش‌بینی‌های بی‌طرفانه در زمان‌های حساس، تأکید کرد. آنها اذعان داشتند که رسانه‌های سنتی اغلب در ارائه بینش‌های دقیق درباره موضوعات و خبرهای مهم کوتاهی می‌کنند و بازارهایِ مشابه پلی مارکت می‌توانند این خلا را پر کنند. با این حال، شرط‌بندی روی موضوعات جنگی، باعث دریافت بازخورد منفی از سوی برخی از کاربران شده است.

نظرات کاربران در مورد این بازارها متفاوت است:

برخی از کاربران، از بی اهمیت شدن جنگ از طریق شرط‌بندی انتقاد می‌کنند.
سایرین، مانند ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، از این پلتفرم‌ها به عنوان منابع ارزشمند اطلاعاتی حمایت کردند.
نگرانی‌ها وجود دارد که چنین بازارهایی می‌توانند ناخواسته با تأثیرگذاری بر ادراک عمومی، بر درگیری‌های جاری تأثیر بگذارند.

تصمیم پلی مارکت برای حذف بخش شرط‌بندی حزب‌الله، به عنوان یک کاتالیزور برای تأمل عمیق‌تر در مورد پیامدهای اخلاقی بازارهای پیش‌بینی منجر شده است. در حالی که توانایی آنها برای ارائه بینش‌های دقیق‌تر به کاربران معروف است، بعضی‌ها عقیده دارند که تأثیر بالقوه این بازارها، بر رویدادهای دنیای واقعی را نمی‌توان نادیده گرفت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
اعتراف تلگرام به افشای اطلاعات کاربران از سال 2018
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
هشدار: مراقب آدرس‌های شبیه به نوبیتکس باشید!
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات