تغییر توکنومیک ایکس امپایر؛ این فرصت ویژه برای کسب توکن‌ بیشتر را از دست ندهید!

  • توسط: admin
تغییر توکنومیک ایکس امپایر؛ این فرصت ویژه برای کسب توکن‌ بیشتر را از دست ندهید!


تیم بازی سازی X Empire که اخیراً اعلام کرده بود به دلیل شرایطی مجبور به تغییر توکنومیک و تعداد توکن های ارائه شده است، اکنون جزئیات جدیدی از توکنومیک و میزان عرضه ارز دیجیتال X خود ارائه کرده است.

طبق اعلام جدید XEmpire، 34.5 میلیارد توکن اضافی (5 درصد بیشتر از رقم قبلی) در جامعه توزیع خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که 70 درصد از کل عرضه X با توجه به نتایج مرحله اول بازی و معیارهای مربوطه بین کاربران توزیع خواهد شد. بنابراین، در مجموع 75 درصد از عرضه توکن های X به airdrop اختصاص خواهد یافت.

از سوی دیگر، تأیید جزئیات فنی تولید توکن (TGE) در مراحل پایانی خود است و هدف آن تضمین تجربه ای روان برای همه کاربران است. تیم XEmpire همچنین اعلام کرد که توکن X در نیمه دوم اکتبر (تاریخ دقیق به زودی اعلام می شود) در صرافی ها فهرست می شود.

تیم سازنده نیز تصمیم گرفتند با راه اندازی مرحله Chill، بازی را جذاب تر کنند. بر اساس گزارش ها، 5 درصد اضافه شده به مرحله airdrop بین شرکت کنندگان در مرحله cooldown توزیع می شود.

این مرحله کوتاه مدت است و تنها برای چند هفته ادامه خواهد داشت، اما انتظار می رود رقابتی پر جنب و جوش و پویا ایجاد کند که بازیکنان بتوانند از آن برای دریافت ایردراپ های بیشتر استفاده کنند.

شایان ذکر است شرکت در مرحله خنک سازی کاملا اختیاری است و عدم شرکت در آن تاثیری بر میزان توکن های توزیع شده بین کاربران در مرحله اول نخواهد داشت.

در واقع، این مرحله فرصتی برای بازیکنان قدیمی است تا دوباره پیشرفت سریع را تجربه کنند و همچنین به تازه واردها فرصتی برای تلاش و گرفتن ایردراپ می دهد.

تیم توسعه X-Empire تایید کرده است که مرحله خنک سازی به زودی آغاز خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات