فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ توکن APT در آستانه جهش قیمتی!

  • توسط: admin
فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ توکن APT در آستانه جهش قیمتی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت فرانکلین تمپلتون با گسترش استراتژی سرمایه‌گذاری دیجیتال خود، صندوق سرمایه‌گذاری پولی دولت ایالات متحده (FOBXX) را بر روی بلاکچین آپتوس (Aptos) راه‌اندازی کرده است.

این صندوق که مدیریت ۴۳۵ میلیون دلار دارایی را بر عهده دارد، به تقویت ارتباط بین دارایی‌های مالی سنتی و دنیای در حال تحول دیفای کمک خواهد کرد. این اقدام می‌تواند منجر به افزایش قیمت توکن APT شود؛ زیرا با افزایش کاربردهای این توکن، تقاضا برای آن نیز بیشتر خواهد شد.

طی این همکاری، سهام صندوق FOBXX توکنیزه شده و قابلیت خرید و فروش بر روی بلاکچین را دارد که این موضوع باعث افزایش نقدینگی و دسترسی آسان‌تر به آن می‌شود.

با این اقدام، فرانکلین تمپلتون از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بلاکچین آپتوس، مانند زبان برنامه‌نویسی Move که به ایمنی و کارایی در معاملات مشهور است، بهره‌مند خواهد شد.

خرید سریع APT!
با یک کلیک آپتوس (APT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید APT

ایجاد این صندوق با استراتژی کلی فرانکلین تمپلتون برای گسترش فعالیت‌های خود در بخش دیفای همخوانی دارد. بشار لازار، رئیس بخش کمک‌های بنیاد آپتوس نیز این همکاری را گامی بزرگ دانسته و از پیوستن فرانکلین تمپلتون به این اکوسیستم ابراز خوشحالی کرده است.

همان‌طور که گفته شد، این اقدام به افزایش کاربرد توکن APT نیز منجر خواهد شد. با تسهیل تراکنش‌ها و استفاده از این توکن در خدمات مالی، احتمال افزایش تقاضا و رشد قیمت APT وجود دارد.

در همین حال، همکاری اخیر آپتوس با استکس (Stacks) برای ادغام بیت‌کوین در محیط آپتوس نیز به نوبه خود می‌تواند به گسترش استفاده از توکن APT و رشد قیمت آن کمک کند.

در حال حاضر، قیمت APT با بیش از ۳۰ درصد رشد طی یک ماه گذشته، به ۸.۱۷ دلار رسیده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات