بایننس‌کوین در دوراهی؛ صعود به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟

  • توسط: admin
بایننس‌کوین در دوراهی؛ صعود به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟


در 24 ساعت گذشته، قیمت بایننس کوین (BNB) 4.25 درصد کاهش یافته است که دلیل اصلی آن کاهش قیمت بیت کوین (BTC) در پی افزایش تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه بوده است.

با وجود این کاهش قیمت، بایننس توانست از کمیسیون ملی اوراق بهادار آرژانتین تاییدیه قانونی دریافت کند و به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در این کشور ثبت شود.

این مجوز به Binance اجازه می دهد تا خدمات کامل خود را از طریق برنامه تلفن همراه و وب سایت خود در آرژانتین ارائه دهد. بایننس قبلاً موفق به دریافت مجوز فعالیت در کشورهایی مانند قزاقستان، هند و اندونزی شده است و قصد دارد روند گسترش خدمات خود را در سطح جهانی ادامه دهد.

با وجود سودهای اخیر بایننس، قیمت BNB از 618 دلار به 554.5 دلار به دلیل افزایش فشار فروش و تنش های ژئوپلیتیکی کاهش یافت. این روند نزولی شکست قیمت بالاتر از مقاومت 600 دلاری را که در اواخر سپتامبر رخ داد، باطل کرد.

اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت BNB ممکن است بیشتر سقوط کند و به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ۵۳۰ دلار برسد. این سطح حمایت که از آگوست 2024 با یک خط روند صعودی عبور می کند، دوباره می تواند به عنوان نقطه بازیابی قیمت در نظر گرفته شود.

اگر قیمت در این سطح حفظ شود، امکان افزایش تا 721 دلار وجود دارد. اما اگر این حمایت شکسته شود، روند نزولی شتاب می گیرد و ممکن است قیمت تا 471 دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات