بایننس‌کوین در دوراهی؛ صعود به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟

  • توسط: admin
بایننس‌کوین در دوراهی؛ صعود به بالای ۷۰۰ دلار یا سقوط به زیر ۵۰۰ دلار؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بایننس‌کوین (BNB) با یک افت ۴.۲۵ درصدی روبه‌رو شده که دلیل اصلی آن، سقوط قیمت بیت‌کوین (BTC) پس از افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه بوده است.

با وجود این افت قیمت، بایننس موفق به دریافت تأییدیه قانونی از کمیسیون ملی اوراق بهادار آرژانتین شده و به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی (VASP) در این کشور به ثبت رسیده است.

این مجوز به بایننس این امکان را می‌دهد که خدمات کامل خود را از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت در آرژانتین ارائه دهد. بایننس پیش از این نیز موفق به دریافت مجوز فعالیت در کشورهایی همچون قزاقستان، هند و اندونزی شده و قصد دارد روند گسترش خدمات خود را در سطح جهانی ادامه دهد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

با وجود پیشرفت‌های اخیر بایننس، قیمت BNB به دلیل افزایش فشار فروش و تنش‌های ژئوپلیتیکی، از ۶۱۸ دلار به ۵۵۴.۵ دلار کاهش یافته است. این روند نزولی باعث شده تا غلبه قیمت بر مقاومت ۶۰۰ دلار که در اواخر سپتامبر به وقوع پیوسته بود، بی‌اعتبار شود.

اگر فشار فروش ادامه پیدا کند، قیمت BNB ممکن است بیشتر کاهش یابد و به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۵۳۰ دلار برسد. این سطح حمایتی که با یک خط روند صعودی از آگوست ۲۰۲۴ تلاقی دارد، می‌تواند نقطه‌ای برای بهبود مجدد قیمت در نظر گرفته شود.

در صورتی که قیمت در این سطح حمایت شود، امکان افزایش آن تا ۷۲۱ دلار وجود دارد. اما اگر این حمایت شکسته شود، روند نزولی تسریع خواهد شد و قیمت ممکن است به ۴۷۱ دلار کاهش یابد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات