بیت‌وایز برای عرضه ETF ریپل درخواست داد! آیا SEC موافقت می‌کند؟

  • توسط: admin
بیت‌وایز برای عرضه ETF ریپل درخواست داد! آیا SEC موافقت می‌کند؟


شرکت سرمایه گذاری Bitwise مستقر در دلاور برای یک صندوق قابل معامله در بورس ریپل (ETF) درخواست داده است. این خبر توسط یک منبع ناشناس تایید شده و نشان می دهد که این ادعا کاملا واقعی است.

به این ترتیب، ریپل یکی از ارزهای دیجیتالی است که Bitwise برای راه‌اندازی ETF ارز دیجیتال به دنبال آن بود. این درخواست در 30 سپتامبر ارسال شد و ایالت دلاور توسط Bitwise به دلیل قوانین تجاری مناسب و شرایط مالیاتی مطلوب انتخاب شد.

Nate Grassi، رئیس بخش ETF Bitwise، اعلام کرد که این شرکت رمزنگاری با برنامه ریزی دقیق به جلو حرکت می کند و این درخواست بخشی از استراتژی های محاسبه شده آنها است. این نشان دهنده تلاش های Bitwise برای به دست آوردن تاییدیه برای ETF ریپل با وجود موانع نظارتی فعلی است.

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که کمتر از یک سال پیش، بلک راک ETF اتریوم خود را نیز در همان ایالت ثبت کرد، که نشان می‌دهد دلاور چقدر برای پرونده‌های ارزهای دیجیتال محبوب است.

تاکنون تایید رسمی این درخواست از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اعلام نشده است و پیش بینی واکنش آن دشوار است. با این حال، ثبت این درخواست باعث ایجاد خوش بینی در بین طرفداران ریپل شد.

پس از این خبر، قیمت ریپل که اخیرا به زیر 0.59 دلار رسیده بود، به 0.6336 دلار رسید. اما این افزایش پایدار نبود و با توجه به کاهش عمومی بازار، قیمت ریپل مجددا کاهش یافت و هم اکنون حدود 0.60 دلار معامله می شود.

این حرکت جسورانه در راستای استراتژی های Bitwise است. شایان ذکر است که Bitwise در ماه آگوست یک شرکت صادرکننده ETP (Exchangeable Product) در اروپا نیز خریداری کرد.

علاوه بر این، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل معتقد است که به زودی شاهد عرضه ETF های مرتبط با ریپل، سولانا و کاردانو خواهیم بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
کاهش شدید تعداد آدرس های فعال بیت کوین
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۲ مهر
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات