افزایش فعالیت‌ها در شبکه سولانا؛ قیمت SOL در آستانه صعود به ۱۸۰ دلار!

  • توسط: admin
افزایش فعالیت‌ها در شبکه سولانا؛ قیمت SOL در آستانه صعود به ۱۸۰ دلار!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) در ۲۹ سپتامبر به اوج محلی ۱۶۱.۸۰ دلار رسید، اما در عرض دو روز ۹ درصد کاهش یافت. این کاهش با افت کلی بازار آلت‌کوین‌ها (به استثنای استیبل‌کوین‌ها) هم‌راستا بود، به طوری که ارزش این بازار از ۸۰۰ میلیارد دلار به ۷۳۹ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد.

با این حال، در هفته گذشته، استفاده از شبکه سولانا شاهد افزایش چشمگیری بوده و بسیاری از معامله‌گران معتقدند که قیمت SOL می‌تواند دوباره رشد کند.

در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهند که حجم فعالیت‌های برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) سولانا در هفته گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در آنها در ۳۰ سپتامبر به ۳۶.۱ میلیون SOL افزایش یافته است.

خرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL

شبکه سولانا به دلیل کارمزدهای پایین و سرعت بالای تراکنش‌ها، از رقبای خود مانند اتریوم و زنجیره بایننس متمایز شده است. میانگین کارمزد تراکنش‌ها در شبکه سولانا تنها ۰.۰۲ دلار است، در حالی که این رقم در اتریوم به ۲.۵۰ دلار می‌رسد.

این ویژگی‌ها باعث شده که سولانا جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کاربران و توسعه‌دهندگان حفظ کند. اگرچه تنها کارمزدهای پایین برای جذب کاربران کافی نیست، این شبکه همچنان برتری رقابتی خود را با ارائه برنامه‌هایی مانند پامپ.فان (Pump.fun) حفظ کرده است.

همچنین، پروژه‌های جدیدی مانند گیم‌شیفت (Gameshift) که توسط گوگل کلود و سولانا پشتیبانی می‌شود، می‌تواند تقاضای بیشتری برای این شبکه ایجاد کند. این پروژه‌ به توسعه‌دهندگان بازی‌های سنتی کمک می‌کند تا از قابلیت‌های وب ۳ بهره‌مند شوند.

علاوه بر این‌ها، گوشی هوشمند جدید سولانا به نام سیکر (Seeker) با قیمتی کمتر از ۴۹۹ دلار قرار است به بازار عرضه شود که به همراه آن، فروشگاه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز سولانا نیز به‌روزرسانی خواهد شد.

به‌طور کلی، نشانه‌ها حاکی از آنند که قیمت سولانا ممکن است بهتر از بازار آلت‌کوین‌ها عمل کرده و به سمت ۱۸۰ دلار یا حتی بیشتر حرکت کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات