شانس دوباره برای جاماندگان از ایردراپ کتز؛ اسنپ‌شات این بازی به تعویق افتاد!

  • توسط: admin
شانس دوباره برای جاماندگان از ایردراپ کتز؛ اسنپ‌شات این بازی به تعویق افتاد!


تیم توسعه بازی CATS (CATS) در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که تصویر فصل اول این بازی به دلیل مشکلات فنی 3 روز دیگر تمدید خواهد شد.

طبق گفته سازندگان، تصویر نهایی در تاریخ 3 اکتبر گرفته خواهد شد. این برنامه افزودنی به کاربران زمان بیشتری می دهد تا الزامات دریافت Airdrop را برآورده کنند.

همانطور که در رمزارز نیوز قبلی ذکر شد، کاربران برای واجد شرایط بودن برای دریافت ایردراپ باید یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1. OG Pass را با 1 تن (TON) خریداری کنید، 2. حداقل یک تراکنش به ارزش 0.2 Toncoin و 3. حداقل 5 دوست را دعوت کنید و 15 کار درون بازی را انجام دهید و آواتار خود را به روز کنید.

Cats یک بازی بلاک چینی شبیه به بازی محبوب DOGS است که بر روی پلتفرم تلگرام اجرا می شود و بر اساس سن و فعالیت حساب کاربری، توکن های رایگان CATS را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تیم پروژه قبلاً اعلام کرده بود که از کاربرانی که فکر می‌کنند با حداقل تلاش می‌توانند جوایز بزرگی دریافت کنند، پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض، بیشترین پاداش به افرادی داده می شود که بازی را کاملاً درک کرده و بیشترین ورودی را در پروژه داشته باشند.

بر اساس داده های موجود، مجموع عرضه ارز دیجیتال کاتز 600 میلیارد واحد تعیین شده است که 30 درصد آن یعنی. 180 میلیارد توکن در ایردراپ فصل اول بین کاربران توزیع خواهد شد.

در همین حال، 70 درصد از توکن‌های airdrop فصل 1 به کاربرانی تعلق می‌گیرد که OG Pass دارند یا تراکنش‌های روزانه انجام داده‌اند. 30 درصد باقیمانده بین کاربرانی که به رشد جامعه کمک کرده اند توزیع می شود.

بر اساس گزارش ها، مشکل برداشت آدرس های Bybit نیز حل شده است و کاربران از این پس می توانند این روش برداشت را برای دریافت توکن های خود انتخاب کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات