تحلیل تکنیکال بانک؛ هدف بعدی قیمت BONK بعد از رشد ۵۰ درصدی چیست؟

  • توسط: admin
تحلیل تکنیکال بانک؛ هدف بعدی قیمت BONK بعد از رشد ۵۰ درصدی چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین محبوب بانک (BONK) پس از افزایش ۵۰ درصدی در یک هفته، اکنون تحت فشار قرار گرفته است. این افزایش قیمت باعث سودآوری بسیاری از دارندگان شده و در این میان، برخی از نشانه‌ها از یک اصلاح قیمتی قریب‌الوقوع خبر می‌دهند.

در صورت کاهش فشار خرید، این رمزارز ممکن است با یک افت ۴۰ درصدی مواجه شود.

تحلیل بازار مشتقات بانک نشان می‌دهد که در چند روز گذشته، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز کاهش یافته است. به‌طوری که این رقم از ۱۵ میلیون دلار در ۲۹ سپتامبر به ۱۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

نکته جالب توجه این است که در همین مدت، قیمت بانک ۱۳ درصد افزایش یافته است. کاهش سود باز، در حالی که قیمت افزایش داشته، نشان‌دهنده کاهش ورود معامله‌گران جدید به بازار است و می‌تواند به کاهش قدرت روند صعودی اشاره داشته باشد.

در همین حال، افزایش دو رقمی قیمت بانک همچنین با نوسانات قابل‌توجهی همراه بوده و وضعیت اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) هم نشان‌دهنده گسترش این نوسانات است.

قیمت این رمزارز در حال حاضر کمی بالاتر از باند بالایی این شاخص قرار دارد. چنین شرایطی نشان می‌دهد که بانک به محدوده اشباع خرید رسیده و احتمالاً شاهد اصلاح قیمت در آینده نزدیک خواهیم بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز این چشم‌انداز را تأیید می‌کند. این شاخص در حال حاضر در سطح ۷۴.۳۳ قرار دارد که محدوده اشباع خرید است. به‌علاوه، افزایش برداشت سود در حالی که بانک به اوج‌های جدید می‌رسد، می‌تواند منجر به عقب‌نشینی قیمت شود.

اگر این اتفاق بیفتد، قیمت ممکن است به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار بازگردد. افزایش فشار فروش در این محدوده نیز می‌تواند قیمت را به حمایت بعدی در ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار برساند.

از سوی دیگر، اگر فشار خرید در این محدوده افزایش یابد، ممکن است قیمت به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار صعود کند و مسیر برای رسیدن به بالاترین سطح چهار ماهه، یعنی ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار هموار شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات