رقابت چین‌لینک با بزرگان بازار: ۳ دلیلی که به LINK شانس موفقیت می‌دهد!

  • توسط: admin
رقابت چین‌لینک با بزرگان بازار: ۳ دلیلی که به LINK شانس موفقیت می‌دهد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت چین‌لینک (LINK) در ماه سپتامبر یک رشد تقریبا ۳۹ درصدی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال که در حال حاضر در رتبه چهاردهم بازار قرار دارد، در میان بسیاری از سرمایه‌گذاران به عنوان رقیب بالقوه بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) شناخته می‌شود.

در ادامه به بررسی عواملی می‌پردازیم که می‌توانند باعث شوند عملکرد چین‌لینک در سال‌های آتی از بیت‌کوین و اتریوم پیشی بگیرد.

افزایش همکاری‌ها و گسترش پذیرش: چین‌لینک تا کنون موفق شده قراردادهای همکاری بزرگی را با شرکت‌های مهم و نهادهای دولتی به امضا برساند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

برای مثال، چین‌لینک اکنون با موسسات مالی بزرگ آمریکایی همچون فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) و اینوسکو (Invesco) که دارایی تحت مدیریت آنها به ترتیب ۱.۵ و ۱.۷ تریلیون دلار است، همکاری می‌کند.

همچنین، همکاری چین‌لینک با شبکه سوییفت (SWIFT) برای ادغام فناوری مالی سنتی با بلاکچین می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر آن کمک کند. این همکاری‌ها می‌توانند به افزایش کاربرد و در نتیجه افزایش قیمت این ارز دیجیتال منجر شوند.

تسلط بر دنیای اوراکل‌های غیرمتمرکز: چین‌لینک به عنوان یکی از پروژه‌های پیشرو در زمینه اوراکل‌های غیرمتمرکز شناخته می‌شود که برای اتصال قراردادهای هوشمند به داده‌های دنیای واقعی اهمیت بالایی دارند.

بانک‌های بزرگ که مقادیر زیادی را جابجا می‌کنند، به دنبال انتخاب استانداردی امن و پذیرفته‌شده هستند و در همین راستا، به آزمایش چین‌لینک در این زمینه روی آورده‌اند.

یکی از جدیدترین پروژه‌های چین‌لینک، همکاری با بانک ANZ، یکی از بانک‌های بزرگ استرالیا با بیش از ۱ تریلیون دلار دارایی است. تسلط روزافزون چین‌لینک در این بازار می‌تواند تقاضای زیادی برای توکن LINK ایجاد کرده و باعث افزایش قیمت آن شود.

افزایش استیکینگ چین‌لینک: استیکینگ یکی از محرک‌های قوی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال است. برای مثال، رشد استیکینگ در شبکه سولانا باعث افزایش ۶۸۰ درصدی قیمت این رمزارز در سال گذشته شد.

در حال حاضر، حدود ۶.۸۷ درصد از کل عرضه LINK استیک شده است. با افزایش تعداد توکن‌های استیک‌شده و تقاضای بیشتر از سوی موسسات و سرمایه‌گذاران خرد، انتظار می‌رود که قیمت چین‌لینک به شدت افزایش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات