آزادسازی ۶۴ میلیون توکن سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟

  • توسط: admin
آزادسازی ۶۴ میلیون توکن سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟


همانطور که قبلاً در Crypto News گزارش شده بود، بلاک چین لایه 1 SUI 64.19 میلیون توکن به ارزش بیش از 100 میلیون دلار را منتشر خواهد کرد که معادل 2.40 درصد از کل عرضه در گردش خود است، امروز، 1 اکتبر. این سوال توجه سرمایه گذاران را تشدید کرده است.

معمولا انتشار توکن ها منجر به نوسانات شدید و حتی افت قیمت می شود، اما تحلیل ها نشان می دهد که احتمال افت شدید قیمت Sui کم است و حتی ممکن است ارزش این توکن پس از این اتفاق افزایش پیدا کند.

در 30 روز گذشته قیمت سوئی 115 درصد افزایش یافته است که عمدتاً ناشی از راه اندازی صندوق اعتماد سوئی (SUI Trust) توسط شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل است.

علاوه بر این، ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) در شبکه Sui به بالاترین حد خود رسید که نشان دهنده افزایش اعتماد به پتانسیل این آلتکوین است.

در همین حال، شاخص قدرت خریدار و فروشنده (BBP) نیز نشان می دهد که خریداران در حال حاضر کنترل بازار را در دست دارند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت Sui با افزایش روزانه 7.78 درصدی به 1.88 دلار رسید. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز با افزایش 3.77 درصدی به حدود 845 میلیون دلار رسید که نشان از ادامه روند صعودی دارد.

در نمودار روزانه جفت ارز SUI/USD، این آلتکوین همچنان قدرت بالایی از خود نشان می دهد. میانگین متحرک 20 روزه بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه است که نشان دهنده ادامه روند صعودی است.

با این حال، سطح 1.90 دلار در طول تاریخ به عنوان یک مقاومت مهم شناخته شده است و معامله گران باید توجه ویژه ای به این سطح داشته باشند.

اگر این جفت موفق شود از مقاومت 1.90 دلار عبور کند، احتمالاً قیمت به 2.10 دلار خواهد رسید. اما در صورت فروش انبوه و سود توسط معامله گران، قیمت می تواند به 1.45 دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات