پیش‌بینی داغ تحلیلگران: منتظر جهش بزرگ ریپل تا کریسمس امسال باشید!

  • توسط: admin
پیش‌بینی داغ تحلیلگران: منتظر جهش بزرگ ریپل تا کریسمس امسال باشید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایلز جی اینوستمنتز (Myles G Investments)، یکی از تحلیلگران برجسته بازار کریپتو، پیش‌بینی کرده که قیمت ریپل (XRP) تا کریسمس امسال به ۳ دلار خواهد رسید.

این پیش‌بینی پس از آن مطرح شده که قیمت این ارز دیجیتال به تازگی به بالای سطح ۰.۶۶ دلار رسیده است. این اظهار نظر تأثیر زیادی بر فعالان بازار گذاشته و موجی از خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

در همین حال و با توجه به الگوهای تاریخی، انتظار می‌رود که ماه اکتبر یک ماه صعودی باشد. به طور کلی، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های برتر در سه‌ماهه پایانی سال معمولاً حرکات صعودی را تجربه می‌کنند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

با این حال، قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته و به ۰.۶۲ دلار رسیده است. این کاهش در شرایطی رخ می‌دهد که برخی از فعالان بازار منتظر ارائه درخواست تجدیدنظر از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در دعوی حقوقی علیه ریپل هستند.

از سوی دیگر، امروز یکم اکتبر، تیم ریپل ۱ میلیارد توکن را آزاد کرده است. این آزادسازی، که شامل سه تراکنش ۵۰۰ میلیون، ۴۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون توکن بوده، بر افزایش عرضه و نوسانات قیمت این رمزارز تأثیر گذاشته و موجب افت قیمت آن شده است.

طبق گزارش‌ها، ارزش کل این آزادسازی به ۶۲۱.۷۶ میلیون دلار می‌رسد.

لازم به ذکر است که ریپل در ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش ۱۰ درصدی قیمت خود بوده و بسیاری از کارشناسان همچنان نسبت به این ارز دیجیتال دیدگاهی صعودی دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، این رمزارز به‌زودی به روند صعودی خود ادامه داده و به بالای ۱ دلار خواهد رسید.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات