اکتبر، ماه سرنوشت‌ساز شیبا! آیا SHIB صعود خیره‌کننده خود را تکرار خواهد کرد؟

  • توسط: admin
اکتبر، ماه سرنوشت‌ساز شیبا! آیا SHIB صعود خیره‌کننده خود را تکرار خواهد کرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB) در معاملات روز دوشنبه بیش از ۸ درصد کاهش یافت. این افت شدید به دلیل سقوط قیمت بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۵ هزار دلار و کاهش ۳ درصدی آن در طول روز بود.

با وجود این افت، تحلیلگران کریپتورنک (Cryptorank) پیش‌بینی می‌کنند که شیبا اینو در ماه اکتبر بهبودی طولانی‌مدت داشته باشد و به‌طور متوسط بازدهی ۲۸۳ درصدی را تجربه کند.

با این حال، علی‌رغم اینکه سه‌ماهه چهارم سال برای یک روند صعودی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، دستیابی به سودهای کلان ممکن است بیش از حد خوش‌بینانه باشد؛ زیرا رشد فوق‌العاده قیمت شیبا در سال ۲۰۲۱ قابل تکرار نیست.

علاوه بر این، با کاهش علاقه به میم‌کوین‌ها و افزایش رقابت در این بخش، توجه سرمایه‌گذاران به شیبا اینو کمتر شده است. با این حال، ۶۱ درصد از عرضه SHIB در اختیار نهنگ‌ها است و این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان در حال حفظ دارایی‌های خود هستند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

همچنین، عرضه شیبا اینو در صرافی‌ها در سال جاری به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته و اکنون به ۱۴۴.۴ تریلیون رسیده است، که این امر نیز از کاهش فشار فروش و احتمال بازیابی قیمت حکایت دارد.

قیمت شیبا اینو با کاهشی ۱۸ درصدی از آخر هفته گذشته، از ۰.۰۰۰۰۲۱۷ به ۰.۰۰۰۰۱۷۸ دلار کاهش یافته است. اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت شیبا ممکن است ۹ درصد دیگر کاهش پیدا کرده و به حمایت ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برسد.

رسیدن قیمت به این سطح می‌تواند باعث تکمیل الگوی سر و شانه معکوس در نمودار روزانه و بازیابی حرکت صعودی شود.

در صورت تکمیل موفقیت‌آمیز این الگو، قیمت شیبا می‌تواند تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار افزایش یابد، اما از دست رفتن حمایت ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات