پیشرفت‌های جدید اتنا قیمت ENA را به پرواز درآورد! دلیل رشد ۲۰ درصدی چه بود؟

  • توسط: admin
پیشرفت‌های جدید اتنا قیمت ENA را به پرواز درآورد! دلیل رشد ۲۰ درصدی چه بود؟


صرافی غیرمتمرکز نقطه ای و آتی Ethereal از جامعه آتنا خواسته است تا پیشنهادی را تأیید کند که صرافی را مستقیماً در مدیریت ذخایر مرتبط با اتنا ادغام می کند.

این به مدیریت کامل چنین موقعیت‌های نقطه‌ای و مشتقات پشتیبان استیبل کوین USDe کمک می‌کند. پس از اعلام این خبر، قیمت ارز دیجیتال اتنا (ENA) بیش از 20 درصد افزایش یافت.

در 20 سپتامبر، Ethereal Exchange پیشنهادی را برای رأی گیری در مورد هیئت حاکمه اتنا ارائه کرد. این پیشنهاد خواستار ادغام این بورس با مکانیزم پوشش ریسک و نقدینگی اتنا است.

این اقدام نه تنها استفاده از USDe را افزایش می دهد، بلکه تقاضا برای آن را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این، در صورت تایید این پیشنهاد، 15 درصد از توکن Sovereign Ethereal ممکن برای دارندگان ENA توزیع خواهد شد. انجمن اتنا در حال حاضر در حال بررسی مزایا و ارزش افزوده این همکاری است.

اولین نسخه Ethereal یک زنجیره برنامه لایه 3 است که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است که به شبکه اتنا متصل می شود. علاوه بر این، فرض بر این است که یک شبکه آزمایشی در سه ماهه چهارم سال جاری راه اندازی شود و خود صرافی در سال 2025 به طور کامل راه اندازی شود.

هفته گذشته، تیم آزمایشگاه آتنا از راه اندازی استیبل کوین UStb خبر داد که به طور کامل توسط BlackRock و Securitize پشتیبانی می شود و ریسک متفاوتی نسبت به USDe دارد.

در حال حاضر قیمت ENA با رشد 12 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.4 دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن نیز 175 درصد افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات پلتفرم Coinglass، حجم خرید این توکن در بازار مشتقه جهش داشته و شاخص سود باز معاملات آتی ENA در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته و به 190 میلیون دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات