ماجرای کسب سود ۲۵۰ برابری در چرخه قبلی؛ تحلیلگر معروف رازهایش را فاش کرد!

  • توسط: admin
ماجرای کسب سود ۲۵۰ برابری در چرخه قبلی؛ تحلیلگر معروف رازهایش را فاش کرد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چرخه صعودی قبلی بازار رمزارزها بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، یکی از تحلیلگران معروف به نام مایکل ون‌دی‌پوپ توانست با سرمایه‌گذاری اولیه ۴۰ هزار دلار روی آلت‌کوین‌ها، ارزش آن را به ۱۰ میلیون دلار برساند.

وی در تاریخ ۲۷ سپتامبر این داستان را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت و از دنبال‌کنندگانش خواست که در چرخه‌های صعودی بازار، از فرصت‌ها بهره ببرند.

ون‌دی‌پوپ موفقیت خود را عمدتاً مدیون زمان‌بندی دقیق در خرید و فروش آلت‌کوین‌ها و استفاده از روش «ترکیب بازده از طریق استیکینگ» می‌داند. با این حال، او اذعان کرده که زمان‌بندی بازار حتی برای حرفه‌ای‌ها نیز کار آسانی نیست و به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

به گفته این تحلیلگر، سرمایه‌گذاران باید در بازار رمزارزها به دنبال شاخص‌هایی باشند که تغییر روند یا حرکت‌های ناگهانی را پیش‌بینی کنند، اما در عین حال باید از اقدام در شرایط نامطمئن اجتناب نمایند. برخی از شاخص‌ها ممکن است اطلاعات مفیدی ارائه دهند، اما برخی دیگر به راحتی قابل دستکاری هستند.

ون‌دی‌پوپ همچنین به استفاده از پروتکل‌های اثبات سهام (PoS) و سیستم‌های دیفای (DeFi) برای کسب بازده بیشتر از طریق استیکینگ اشاره کرده است.

در این پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند با قفل کردن دارایی‌های خود یا تامین نقدینگی برای بازارهای غیرمتمرکز، از محل کارمزد تراکنش‌ها پاداش دریافت کنند.

ون‌دی‌پوپ و برخی دیگر از تحلیلگران شناخته‌شده، مانند کردیبل کریپتو (Credible Crypto) و علی مارتینز پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۲۴ یک «آلت‌سیزن» یا فصل صعود آلت‌کوین‌ها به وقوع خواهد پیوست که در نتیجه آن، کوین‌های کوچک‌تر عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین خواهند داشت.

با این حال، توجه داشته باشید که بازار رمزارزها بسیار ناپایدار و پیش‌بینی‌ناپذیر است و نیاز به احتیاط و برنامه‌ریزی دقیق دارد. از این رو، سرمایه‌گذاران باید پیش از هر اقدامی ریسک‌های احتمالی را در نظر بگیرند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات